Ordinul nr. 627/2010 pentru aprobarea Metodologiei de control privind modul de eliberare a certificatelor de concediu medical în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate
1. Plătitorii de indemnizaţii prevăzuţi la art. 36 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, pot sesiza casa de asigurări de sănătate referitor la eliberarea certificatelor de concediu medical numai pentru angajaţii sau asiguraţii proprii.
2.1. Sesizarea se adresează casei de asigurări de sănătate cu care medicul are încheiată convenţie pentru eliberarea certificatelor de concediu medical şi va cuprinde obligatoriu: denumirea angajatorului, datele de identificare ale acestuia, descrierea punctuală a cazurilor, copie a certificatelor de concediu medical care urmează a fi controlate, istoricul acordării de concedii medicale angajatului în cauză, menţionarea realizării stagiului de cotizare.
2.2. Sesizările anonime ori cele care nu cuprind datele şi documentele precizate la pct. 2.1 nu se iau în considerare şi se clasează.
[ link extern ]