avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1005 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Plangere Oficiul Postal 12 Ploiesti
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Plangere Oficiul Postal 12 Ploiesti

Buna ziua.Saptamana trecuta pe data de 17/08 am vrut sa trimit un plic continand o scrisoare si un desen propriu catre o adresa din Franta.Am ales varianta fara tracking pentru ca nu aveam banii necesari sa platesc si asta.Nu mi s-a dat nimic la mana care sa dovedeasca ca tranzactia asta a avut loc.Nici macar chitanta.Trebuia sa ajunga la destinatar pe 22-23/08 si nu a ajuns.La cateva zile dupa trimitere m fost la posta si mi s-a confirmat ca pachetul a plecat de la oficiul local si ca trebuie sa ajunga pe data specificata mai sus.Pentru ca destinatarul m-a anuntat ca nu a fost livrat pachetul am fost iar la posta sa intreb care e problema si mi s-a spus ca nu pot face nimic pentru ca nu are tracking number scrisoarea mea.Mi s-a spus de la ghisheu sa intru pe siteu oficial al postei romane si sa fac o plangere.M-am intors acasa sa fac asta si am aflat de pe siteul oficial ca pentru plangere e nevoie de tracking nr.M-am dus iar la posta si le-am zis doar ca sa primesc aceeasi 'ridicare din umeri' si zicandu-mi ca 'nu putem sa facem nimic.imi pare rau'.As vrea sa stiu ce pot sa fac in legatura cu asta,era o scrisoare foarte importanta si nu ar fi fost o problema daca nu mi-as fi trimis si desenul in original,ca un cadou.Acela este inlocuibil si sunt disperat.Nimeni nu vrea sa faca nimic si toti spun acelasi lucru ''nu ai nr de tracking nu putem face nimic''.ok dar eu am platit pentru un serviciu postal nu in ideea in care 'poate' este livrat.Destinatarul a verificat la oficiul postal din Franta si nimic nu a fost primit pe numele ei.Am platit pentru serviciu ca sa fie livrat si nu pot intelege cum 'POSTA' nu e in stare sa livreze o scrisoare.As fi putut lafel de bine sa las plicul si banii in vant puternic sperand ca o sa ajunga la destinatie.Penibil serviciu.Vreau sa ma duc la OPC sau orice alt cadru sa pot rezolva aceasta problema.Va rog mult,orice sfat si indrumare este bine venita. Va multumesc anticipat #-o
Cel mai recent răspuns: Vladimirrr , utilizator 15:22, 26 August 2016
Este culpa dv exclusiva ca ati acceptat comunicarea postala in conditiile precizate
Orice operatiune postala trebuie sa fie justificata atat la expeditor dv cat si la prestatorul de servicii =posta romana
Atat timp cat dv intentionati comunicarea postala a unui document important pentru dv era necesar sa analizati,sa verificati variantele asiguratorii pentru dv,care sa asigure siguranta corespondentei, ca documentul sa ajunga la destinatar ,in termenul necesar dv ,cat mai ales sa detineti document justificativ de operatie/mesagerie postala
In conditiile in care dv ati fost multumit cu predarea plicului,achitare taxa perceputa -fara insa sa staruiti sa preluati si documentul justificativ insotitor al corespondentei,va fi greu sa dati de
urma plicului
Pentru reclamatie la OPC este necesar sa depuneti document care sa probeze ca ati predat o corespondenta ,document care sa implice responsabilitatea postei romane,or dv nu detineti astfel de document
Ati verificat la oficiul postal expeditor ,ati contactat dirigintele de oficiu ,daca corespondenta este inregistrata in registrul zilnic de operatii postale?
Da.Eu am ales optunea asta dar doamna de la oficiu postal mi-a spus ca ''nu se da nimic la mana'' decat daca se trimite cu tracking number'' si s-a oferit sa-mi dea chitanta pentru suma platita[asta azi cand m-am dus acolo sa intreb ce se intampla]Nu am nimic la mana pentru ca oficiul postal nu mi-a oferit nimic si cand le-am zis asta a zis ca ''timbrele au fost atasate pe plic,asta e tot ce primiti fara tracking nr''.N-a fost alegerea mea sa nu iau nimic.Am verificat la oficiul postal expeditor si am primit fix asta 'nu putem face nimic.faceti plangere' dar nici asta nu pot s-o fac pentru ca n-am nimic la mana..chestie care zic ei ca e normala ca n-are tracking order.Nu inteleg.O sa intreb de dirigintele de serviciu si o sa verific daca e in registru.Trebuie sa fie.Dovada ca am platit banii si ca am inmanat pachetul se face foarte usor prin consultarea imaginilor video din camerele de supravhegere.Multumesc pentru reply
Vladimirrr a scris:


.Dovada ca am platit banii si ca am inmanat pachetul se face foarte usor prin consultarea imaginilor video din camerele de supravhegere.


Inclusiv aceasta dovada este discutabila in conditiile in care nu detineti garantia cat timp intelege operatorul sistemului de supraveghere sa pastreze datele stocate !

Pai bun si daca Posta Romana nu si-a facut treaba si gaseste scuze la fiecare pas pentru asa zisele servicii pe care le ofera..eu sunt de vina ? Simplificat ..ei ofera servicii de trimitere colete/scrisori ..asta e menirea lor..pentru asta exista inca in secolu 21..si acum eu sunt de vina ca..n-am platit extra pentru tracking cand serviciile lor de baza sunt 'livrat scrisori' ? nu aveam nici o problema cu faptu ca nu stiam unde e pachetu dupa ce l-am trimis,daca s-ar fi livrat in conditiile precizate de ei si anume la o saptamana dupa postare.Nu am nimic la mana pentru ca 'asa se face' si am platit niste bani pentru servicii.asigurarea pachetului e optionala.Livrarea acestuia nu.Cineva trebuie sa fie responsabil de problema asta si e mai mult decat clar ca nu sunt eu.Am incredintat pachetul ala unei institutii care se ocupa cu asta.Din momentul in care eu am platit si am dat pachetul a devenit responsabilitatea lor.Dincolo de asta cand pachetul a plecat din oficiul postal a devenit responsabilitatea urmatorului in rand..si tot asa.Daca pachetul a fost pierdut n-o sa accept niciodata o alta ridicare din umeri si o penibila ''hai ca noi totusi speram sa ajunga..'' ..ca nimenu nu vrea sa auda de la oamenii responsabili de pachetul trimis.PENIBIL.Numai in Romania se poate asa ceva.Mi-e rusine.Vreo idee in legatura cu,cum as putea proceda cumva ? Credeti ca m-ar ajuta sa ma duc sa cer chitanta pe suma platita si sa intreb de log book-ul lor ? Asa ma gandesc ca as avea macar ceva la mana.Poate eventual sa vorbesc cu ei si de camere.Ma duc la Politie si depun plangere daca nu..nu stiu.Asa ceva nu se poate.
Ultima modificare: Vineri, 26 August 2016
Vladimirrr, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Responsabilitatile postasului trascka trascka Buna seara, tocmai am aflat ca ieri am primit o carte pe care o comandasem dupa ebay, dar postasul mi-a lasat cartea in scara blocului, langa cutiile ... (vezi toată discuția)
Posta romana - continut lipsa smug smug Buna ziua, In data de 08.02.18 a plecat de la filiala Deutsche Post 71106 Magstadt din Germania o scrisoare recomanda cu numarul \"xxxxxxx\", iar pe data de ... (vezi toată discuția)
Procedura afisaj corespondenta la sediul primariei nyyco nyyco Buna ziua. atunci cand posta romana nu gaseste un destinatar la adresa( ex.acesta este plecat din tara), aduce plicul la primaria de domiciliu pentru ... (vezi toată discuția)