O decizie de mutare in alt compartiment in baza art.40 Codul muncii, a unui articol din regulamentul intern si a unui alt articol dintr-o lege care noteaza faptul ca directorul intitutiei poate emite decizii cu caracter obligatoriu pentru salariati, sub rezerva legalitatii, trebuie sa mai aiba motivare a acestei schimbari permanente? Se poate invoca hotararea consiliului judetean de reorganizare/schimbare a organigramei si statului de functii ?
Pai mie mi se pare ca nu emiteti o decizie obligatorie in sensul art. 40, ci schimbati efectiv locul de munca si functia. Sau ma insel? Pentru ca in cazul acesta ar trebui act aditional la contract.
Ce inseamna compartiment? Il mutati in alt birou sau pe alta functie?
Daca e alt birou, atunci e intemeiata pe art.40. Daca ratiunea este si o reogarnizare, mentionat la temei si HCJ-ul
Mutarea se face intr-un compartiment nou infiintat prin reorganizare, dar acest compartiment nou este infiintat din mai 2015, fara a emite totusi decizie de mutare, angajatul desfasurandu-si activitatea pe care a avut-o si inainte de statutul de functii si organigrama modificata de anul trecut.