in data de 23.07.2015 am fost avut accident auto fara victime, singura avarie fiind masina mea avand alcoolemia de 0.74 in aerul expirat. nu am primit de la politie nici un raspuns in legatura cu dosarul meu, replica lor fiind : inca nu au sosit probele de sange si ca mai trebuie sa astept .
va rog sa imi spuneti ce as putea face in cazul acesta si care ar fi sansele sa primesc amenda penala . precizez ca sunt student si nu am mai avut probleme cu legea pana acum
Buna seara,
Probele sosesc greu intrucat politia nu are suficienti bani sa le plateasca la INML. La cati betivi sunt la volan e si greu, si vorbesc serios.
Daca aveati alcolemia 0,74 in aerul expirat o sa aveti cam 1,3 - 1,4 in sange ceea ce e grav.
Angajati un avocat sa va apere interesele.
Cu el mergeti la Politie si incercati sa platiti dumneavoastra C/V probelor la INML.
Daca scapati doar cu amendaaaaaaaa penala ............ sa ziceti sarut mana si sa luati aminte ca alcoolul si covrigul nu se potrivesc. ori una ori alta.
Mergi la IML-ul local cu dovada pe care ti-a dat-o politistul in ziua respectiva si buletinul si plateste-ti analizele .... parca 160 de lei.
Daca nu ai fost sa iti ia si sange sa stii ca e mai grav (ai doua dosare penale).
La ce sa te astepti :
1. cazul cel mai usor - amanarea aplicarii pedepsei (greu de obtinut la alcoolemia ta + ca ai provocat si daune) - supraveghere timp de 2 ani - dar iti recuperezi permisul
2. amenda penala (usturatoare) - anulare permis - redobandire dupa 6 luni - supraveghere timp de 2 ani
3. suspendarea executarii pedepsei (inchisoare cu suspendare 8 luni - maxim 5 ani) - anulare permis - redobandire dupa 1 an de la hotararea definitiva a instantei - supraveghere timp de 2 ani + pedeapsa de inchisoare.
Pe viitor sper sa nu mai conduci sub ebrietate - nici eu nu o sa o mai fac !
Permis de conducere
0prisH