avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 405 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... alcool la volan
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

alcool la volan

in data de 23.07.2015 am fost avut accident auto fara victime, singura avarie fiind masina mea avand alcoolemia de 0.74 in aerul expirat. nu am primit de la politie nici un raspuns in legatura cu dosarul meu, replica lor fiind : inca nu au sosit probele de sange si ca mai trebuie sa astept .
va rog sa imi spuneti ce as putea face in cazul acesta si care ar fi sansele sa primesc amenda penala . precizez ca sunt student si nu am mai avut probleme cu legea pana acum
Ultima modificare: Duminică, 28 August 2016
andrei1620, utilizator
Cel mai recent răspuns: lupci , utilizator 16:45, 31 August 2016
Daca va ramane aceasta alcoolemie scapati de raspunderea penala.

In caz contrar e greu de spus ce va iesi...
Incercati sa va aparati cat puteti de bine ca sa nu aveti cazier.
am inteles, si in cazul asteptarii ce as putea face ? mi se pare mult, deja stau de un an si ceva
Buna seara,
Probele sosesc greu intrucat politia nu are suficienti bani sa le plateasca la INML. La cati betivi sunt la volan e si greu, si vorbesc serios.
Daca aveati alcolemia 0,74 in aerul expirat o sa aveti cam 1,3 - 1,4 in sange ceea ce e grav.
Angajati un avocat sa va apere interesele.
Cu el mergeti la Politie si incercati sa platiti dumneavoastra C/V probelor la INML.
Daca scapati doar cu amendaaaaaaaa penala ............ sa ziceti sarut mana si sa luati aminte ca alcoolul si covrigul nu se potrivesc. ori una ori alta.

Ultima modificare: Miercuri, 31 August 2016
Admin, administrator
Platiti dvs contravaloarea probelor biologice, altfel cine stie cat mai asteptati.
Amenda penala inseamna condamnare si permis anulat.
Mergi la IML-ul local cu dovada pe care ti-a dat-o politistul in ziua respectiva si buletinul si plateste-ti analizele .... parca 160 de lei.