avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 194 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Drept politie și criminalistică -student caut ...
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Drept politie și criminalistică -student caut raspunsuri

Sunt student în anul 2 la drept și încă nu sunt prea sigur de ce voi face pe viitor.
M-ar fi interesat o carieră în domeniul criminalisticii si pot face masterul de științe penale și criminalistică dar nu știu cât de departe pot ajunge și cu asta .
In fine , vreau sa fiu lamurit dacă știe cineva :
Am auzit că dacă faci facultatea de drept , poți face apoi o școala de poliție dar doar jumătate din ea , și să ieși cu un grad mai mare ..nu mai fac 1-2-3 ani cât este , fac doar 6 luni sau un an..Este adevărat ? dacă da ,informații mai multe dacă nu , legat de criminalistică , ce să fac să profesez în acest domeniu la potențial maxim , sau orice legat de investigatii sau parte penala ..
Mulțumesc anticipat! :frantic: :justcuz:
Cel mai recent răspuns: Daniela Gratiela , Alte profesii 00:10, 3 Septembrie 2016
Domeniul criminalisticii este foarte vast, așa că v-am pus un link pentru a înțelege mai bine:
[ link extern ] /
Un foarte bun expert criminalist - Tudorel Butoi.
Mai multe detalii despre cum dobândești calitatea de expert criminalist:
www.avocatnet.ro/content/for...
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Septembrie 2016
Daniela Gratiela, Alte profesii

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Psiholog criminalist!? Adeleidis Adeleidis Buna ziua tuturor. Am si eu o nelamurire. Cum trebuie sa procedez exact pentru a deveni psiholog criminalist? Trebuie sa termin Facultatea de Drept ... (vezi toată discuția)
Cum ajung expert criminalist? ContSters200644 ContSters200644 Buna ziua. Sper ca imi puteti spune pasii pe care trebuie sa-i fac pentru a ajunge un expert in criminalistica pe foto/ video. Eventual, imi puteti spune si ... (vezi toată discuția)