Buna ziua.
Acum mai bine de un an, am primit, prin donatie, un teren in mediul rural. Primaria comunei eliberase un certificat de urbanism pentru o constructie pe acel teren. Prin actul de donatie (intocmit la notariat) noi ne-am asumat responsabilitatea de a continua demersurile de constructie, dupa proiectul existent (fara modificari) si in conformitate cu Certificatul de urbanism; acesta din urma, certificatul, este mentionat in clar in actul de donatie.
La momentul acela, eliberarea Autorizatiei de construire era conditionata de obtinerea avizelor de la Enel si Mediu. Am obtinut respectivele avize pe numele nostru, al donatarilor.
Ne confruntam acum cu urmatoarea problema. Referentul de specialitatea de la primarie, cel in masura sa elibereze Autorizatia de construire, spune ca trebuie sa refacem proeictul pe numele nostru, sa aplicam pentru un nou certificat de urbanism si sa obtinem, din nou avizele. Deci sa o luam de la capat. Motivatia dumnealui este aceea ca nu putem avea proiectul pe numele donatorilor si certificatele pe numele donatarilor.
Noi am ignorat aceasta recomandare si, ca urmare, pe data de 10 august 2016 am depus o cerere oficiala la Primarie, cerere prin care cerem solutionarea situatiei, avand in vedere faptul ca ultimul aviz necesar autorizarii a fost depus in aprilie (!!) 2016.
Pana in acest moment nu avem nici un raspuns, desi suntem aproape de implinirea termenului de 30 de zile, in care Primaria as trebui sa raspunda.
Va rog sa ma sfatuiti, sa ma indrumati. Ce anume se poate face in aceasta situatie? Ierarhic, in a cui subordine este acest referent ?
Mii de multumiri,
Mihaela