avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 467 soluții astăzi

Conferință: Amnistia fiscală și recalificarea diurnelor. Care este impactul asupra inspecțiilor fiscale și asupra aplicării legislației muncii din România? Lectori: Mazars România. Marți, 17 mai, de la ora 11. Rezervă loc și participă → 

Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... prevederi ale Regulamentului de ordine interioara a ...
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

prevederi ale Regulamentului de ordine interioara a parchetelor privind arhivarea electronica a dosarelor?

Buna ziua,

cunoasteti alte prevederi ale Regulamentului de ordine interioara a parchetelor privind arhivarea electronica a dosarelor, decat cea pe care am gasit-o eu si o citez mai jos? Dar alte prevederi cum ar fi hotarari CSM in legatura? Multumesc.

art. 124 din Regulamentul de ordine interioara a parchetelor
(4) Grefierul arhivar au urmatoarele atributii:
f) realizeaza arhivarea electronica a dosarelor, în masura în care este posibil.



Mentionez ca Regulamentului de ordine interioara a instantelor contine prevederile care m-as fi asteptat sa fie continute si de Regulamentului de ordine interioara a parchetelor:


ART. 10 cf. Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1788/2009
(1) Preşedintele curţii de apel exercită prerogative manageriale în scopul organizării eficiente a activităţii curţii, precum şi atribuţii de coordonare şi control privind administrarea curţii de apel şi a instanţelor din circumscripţie, după cum urmează:
z) organizează activitatea de arhivare electronică a dosarelor la nivelul instanţei.

ART. 12 din ROII cf. Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1788/2009
(1) În activitatea de coordonare şi control privind administrarea tribunalului şi a instanţelor din circumscripţie, preşedintele tribunalului exercită următoarele atribuţii:
o) organizează activitatea de arhivare electronică a dosarelor la nivelul instanţei.

ART. 14 din ROII cf. Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1788/2009
(1) Preşedintele tribunalului specializat exercită atribuţiile manageriale în vederea organizării eficiente a activităţii acestuia, precum şi atribuţii de administrare a instanţei, scop în care:
k) organizează activitatea de arhivare electronică a dosarelor la nivelul instanţei

ART. 16 din ROII cf. Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1788/2009
(1) Preşedintele judecătoriei exercită atribuţiile manageriale în vederea organizării eficiente a activităţii acesteia, precum şi atribuţii de administrare a instanţei, scop în care:
l) organizează activitatea de arhivare electronică a dosarelor la nivelul instanţei;

ART. 50 cf. Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1788/2009
(1) Primii-grefieri ai curţilor de apel, ai tribunalelor şi ai tribunalelor specializate au următoarele atribuţii:
n) supraveghează activitatea de arhivare electronică a dosarelor.

ART. 53 cf. Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1788/2009
(1) Grefierul şef al judecătoriei are următoarele atribuţii:
u) supraveghează activitatea de arhivare electronică a dosarelor

ART. 62 cf. Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 504/2011
(1) Grefierul arhivar şi registratorul au următoarele atribuţii:
m) realizează arhivarea electronică a dosarelor, în măsura în care este posibil.
În temeiul dispoziţiilor art. 133 alin. (5) şi (7) din Constituţia României, republicată, ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, având în vedere art. 139 din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată,

ART. 67 cf. Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1788/2009
(3) Personalul de specialitate informatică are următoarele atribuţii:
g) asigură funcţionarea sistemelor de arhivare electronică a dosarelor;

ART. 13 din ROII
(1) Vicepreşedintele tribunalului exercită următoarele atribuţii:
Hotarare CSM 1049/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului de ordine interioara al instantelor judecatoresti, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 387/2005
6. La articolul 13 alineatul (1), dupa litera e) se introduce o noua litera, litera e^1), cu urmatorul cuprins:
"e^1) asigura operationalizarea bazei tehnice si a suportului informatic pentru efectuarea actelor de procedura, a comunicarilor si notificarilor prevazute de lege, prin mijloace electronice, inclusiv in vederea publicarii acestora in BPI;".

ART. 15 din ROII
(1) Vicepreşedintele tribunalului specializat exercită următoarele atribuţii:
Hotarare CSM 1049/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului de ordine interioara al instantelor judecatoresti, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 387/2005
7. La articolul 15 alineatul (1), dupa litera d) se introduce o noua litera, litera d^1), cu urmatorul cuprins:
"d^1) asigura operationalizarea bazei tehnice si a suportului informatic pentru efectuarea actelor de procedura, a comunicarilor si notificarilor prevazute de lege, prin mijloace electronice, inclusiv in vederea publicarii acestora in BPI;".


Am mai gasit o prevedere

ART. 10
Subordonarea categoriilor de personal din cadrul parchetelor, altele decât procurorii
(4) Specialistii IT din cadrul parchetelor au atributii legate exclusiv de activitatea specifica domeniului tehnologiei informatiei si comunicatiilor, precum si de implementare a Strategiei de informatizare a sistemului judiciar din România. Conducatorii parchetelor asigura sprijinul logistic necesar pentru desfasurarea în bune conditii a activitatii acestora. Specialistii IT se subordoneaza administrativ conducatorilor parchetelor din care fac parte, iar profesional Serviciului de tehnologia informatiei din Parchetul de pe lânga Înalta Curte de Casatie si Justitie.
Ordin nr. 143C/2014 pentru modificarea Regulamentului de ordine interioara al parchetelor, aprobat prin Ordinul ministrului justitiei nr. 529/C/2007
[ link extern ] ...


[ link extern ] ...
Strategia de informatizare a sistemului judiciar din România
"
 Modernizarea, extinderea şi, după caz, actualizarea funcţionalităţilor aplicaţiei HiStore de arhivare electronică a dosarelor, pentru a îngloba date în arhiva istorică, prin preluarea de informaţii din medii structurate cât şi nestructurate va permite reducerea costurilor cu arhivarea, precum si un acces mai rapid la informatii;"


[edit: conexare mesaje]
Ultima modificare: Luni, 5 Septembrie 2016
trandafir2, moderator

Alte discuții în legătură

Plangere impotriva solutiei procurorului, trimitere prin e-mail KLTM KLTM Buna ziua, Plangerea impotriva solutiei procurorului, adresata prim procurorului, judecatoriei, se poate transmite si prin email daca are toate datele de ... (vezi toată discuția)
Grefier arhivar - bibliografie concurs: regulament interior parchet djpadrecito djpadrecito Buna ziua! Vreau sa ma inscriu la concursul pt ocuparea postului de grefier arhivar la pca craiova si printre subiectele tematicii de concurs imi trebuie si ... (vezi toată discuția)
Procurori castelana castelana Buna ziua! Spuneti-mi va rog, cine controleaza activitatea procurorilor si conform carei legi? Va multumesc (vezi toată discuția)