Gabriela Pantu a scris:
Acum se numeste fond de reparatii.
Fondul de rulment s-a numit intotdeauna si se numeste in continuare fond de rulment iar fondul de reparatii s-a numit si se numeste fond de reparatii.
Nici fondul de rulment si nici fondul de reparatii nu se stabileste in functie de numarul de persoane.
Acum sa clarificam.
Fostul proprieatr are dreptul sa-si retraga fondul de rulment, asa cum a facut-o.
Actualului proprietar i se va stabili un fopnd de rulment pe care va trebui sa-l plateasca asociatiei, iar pentru suma achitata, conform legii va primi chitanta separata de alte cheltuieli tocmai pentru ca acest fond se evidentiaza separat si poate fi retras in conditiile legii.
Cuantumul fondului de rulment trebuie sa fie cel putin egal cu cheltuiala cea mai mare dintr-o luna. Daca fostul proprietar avea 400 lei fond de rulment, poate ca in anii precedenti a avut intr-o luna o cheltuiala la intretinere apropiata de aceasta suma.
Noului proprietar i se poate stabili si afisa pe lista de plata o suma estimata de administrator, avand experienta cheltuielilor in aceasta asociatie, tinand cont de cheltuielile familiilor asemanatoare si apartamentelor asemanatoare.
La inceputul anului (in fiecare an) administratorul verifica cheltuielile fiecarui proprietar din anul terminat si compara cu fondul de rulment achitat de fiecare. Acolo unde fondul de rulment este mai mic decat cheltuiala pe luna cea mai scumpa, administartorul afiseaza pe lista de plata din ianuarie-februarie diferenta de completat fondul de rulment.
@Benafflek,
Lasati administartorul sa afiseze fondul de rulment pe lista de plata si apoi ne spuneti si noua cat trebuie sa platiti. Pana atunci vedeti poate si cat o sa platiti pe o luna ca si cheltuieli de intretinere. Tineti cont apoi ca in sezonul rece cheltuielile vor fi mai mari si acestea trebuiesc acoperite de fondul de rulment.