avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 400 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Studiez si obtin venituri uneori - sunt asigurat ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Studiez si obtin venituri uneori - sunt asigurat medical?

Buna ziua. Nu stiu exact unde ar trebui sa postez intrebarea asa ca imi cer scuze daca nu am postat-o unde trebuia. As dori sa stiu in cazul in care sunt student la master si de asemenea realizez venituri ocazionale din munca fara a fi angajat cu norma intreaga sau cu jumatate de norma, in ce categorie ma incadrez conform legii asigurarilor sociale? Anume, ma incadrez in categoria elevilor/studentilor care nu datoreaza contributie la Fondul de Asigurari pentru Sanatate sau in categoria persoanelor care nu sunt salariate dar realizeaza venituri proprii si nu sunt scutite de plata asigurarilor.
Daca sunt e vorba de ultimul caz, ce fel de documente trebuie sa prezint daca inca nu mi-am depus declaratia de venit dat fiind faptul ca realizez venituri abia de cateva luni?
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cristi_C , utilizator 19:21, 24 August 2009
Va continuati studiile , deci beneficiati de gratuitate in ceea ce priveste serviciile medicale.
Raspunsul este ca beneficiati de statutul de asigurat.
Beneficiez de gratuitate chiar daca universitatea e in strainatate?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Asigurate medicala. Cristi_C Cristi_C Buna ziua. As dori sa stiu in cazul in care sunt student la master si de asemenea realizez venituri ocazionale din munca fara a fi angajat cu norma intreaga ... (vezi toată discuția)
Studiez in strainatate, cum ramane cu asigurarile de sanatate? Cristi_C Cristi_C Beneficiez de gratuitate in sistemul asigurarilor de sanatate chiar daca universitatea la care sunt student (nivel masterat) se afla in strainatate? (vezi toată discuția)