avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 719 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Depunere demisie intr-o institutie de stat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Depunere demisie intr-o institutie de stat

Buna seara,
Am ales sa scriu aici, pentru ca nu pe cine sa intreb, nici macar insitutia aflata in subordinea unui minister, institutie pentru care am lucrat peste 6 ani de zile.

Lucrez ca referent incadrat cu studii superioare, iar anul acesta am facut 5 ani de cand lucrez intr-unul din departamentele institutiei respective, dupa ce am mai lucrat 1 an si jumatate in alt departament.
Din cauza tensiunii in care traiesc zilnic la locul de munca, a lipsei de respect din partea sefului respectivului departament, doresc sa imi schimb locul de munca, si sa plec de unde sunt acum, pentru ca nu mai pot rezista psihic, mai ales pentru un salariu ce nu depaseste 1500 de ron. Astfel, am inceput sa depun cv-ul in alte parti, sperand ca voi putea fi angajata in alta parte, pentru un salariu mai mare si, poate, intr-un mediu normal de lucru.
Va intreb aici urmatoarele: Daca merg la un interviu si sunt angajata dupa aceea, ce trebuie sa fac pentru a-mi da demisia de la actualul loc de munca? Imi pot inainta demisia sefului compartimentului in care imi desfasor activitatea, apoi sa o duc la sediul insitutiei angajatoare si sa imi rezolv situatia?

Ce trebuie sa fac pentru a-mi da demisia si a pleca imediat de la locul de munca actual?
Imi cer scuze daca am scris prea mult, sau daca am exagerat cu acest subiect, insa din tot sufletul imi doresc sa imi schimb situatia actuala, pentru ca stiu ca ma consum prea mult , pe nemeritate si mai ales, pentru ca stiu ca trebuie sa schimb ceva in acest sens.

Astept raspuns de la dumneavoastra, oricine, doar sa stiu cum sa procedez daca as gasi rapid un alt loc de munca.