avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1188 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... analize medicale profesori
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

analize medicale profesori

Buna ziua,
va rog sa imi spuneti in ce lege sau Hg este prevazut ca plata analizelor/controalelor medicale (medicina muncii) este supoartata de angajator? Sunt profesor consilier scolar, angajatorul este CJRAE, si directoarea mi-a spus ca nu imi deconteaza, sa merg la scoala sa mi le plateasca directorul scolii unde imi desfasor activitatea. Directorul scolii si contabila mi-au spus ca ei pot deconta numai angajatilor institutiei ...

Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:20, 20 Septembrie 2016
referitor la intrebarea de mai sus, am primit un link pe email care ma directiona catre un articol. Va rog frumos, daca se poate sa imi mai trimiteti o data linkul deoarece acum nu se mai deschide la acea pagina. Mu;ltumesc
HG 355/2007:
Art. 7. - Angajatorii sunt obligati sa asigure fondurile si conditiile efectuarii tuturor serviciilor medicale profilactice necesare pentru supravegherea sanatatii lucratorilor, acestia nefiind implicati in niciun fel in costurile aferente supravegherii medicale profilactice specifice riscurilor profesionale.

Art. 8. - (1) Serviciile medicale profilactice prin care se asigura supravegherea sanatatii lucratorilor sunt: examenul medical la angajarea in munca, de adaptare, periodic, la reluarea activitatii, supraveghere speciala si promovarea sanatatii la locul de munca.

Vedeti si aceste link-uri :
www.avocatnet.ro/content/art...

www.avocatnet.ro/content/art...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Examen medical danyel4269 danyel4269 buna seara,daca sant la prima angajare cine plateste examenul medical,eu sau angajatorul.va multumesc (vezi toată discuția)