avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1218 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... drepturile salariale cuvenite
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

drepturile salariale cuvenite

sunt asistent medical intr-o Unitate deAsistenta Medico-Sociala,In fisa postului scrie:personal cntractual de executie,incadrat in functia de asistent medical.as dori sa stiu ce drepturi salariale avem deoarece cei de la primaria de care apartinem sustin ca nu ne incadram nici in prevederile OUG 115/2004 nici in prevederile din legile adminisratiei publice locale,noi(angasati UAMS ) necunoscindune dreturile.Ne incadram cumva in prevederile O.G10/2008.Daca ne incadram in OUG 10/2008 ni se cuvin drepturile din articolului18 din aceasta ordonanta
Ultima modificare: Joi, 27 August 2009
dana radu, utilizator
Cel mai recent răspuns: Nicoleta Ilea , Consultant resurse umane 09:45, 27 August 2009
Da, in O.G. nr.10/2008, functiile si salarizarea fiind prevazute in Anexa Nr. IV/11b - ASISTENTA SOCIALA
UNITATI DE ASISTENTA SOCIALA SI UNITATI DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA
cea ce vreau sa stiu este daca ne incadram la articolul18 din aceasta lege
da beneficiati de OG 10/2008
Din moment ce beneficiati de prevederile unei legi / OG, beneficiati de toate prevederile nu doar de unele, in concluzie se de prevederile art. 18 din OG

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Angajare asistenti personali anya_bc24 anya_bc24 Legea 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, la art. 37 alin (1) - drepturile asistentilor personali, la lit a) ... (vezi toată discuția)
Care este salariul unui consilier juridic asistent? mariamihaelailie mariamihaelailie Buna seara, As dori sa stiu care este salariul brut al unui Consilier Juridic Asistent t-Serviciul Contencios Administrativ, Juridic dintr-o primarie? Si ... (vezi toată discuția)