avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 761 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Doresc sa ma angajez, dar n-am asigurare pentru a ma ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Doresc sa ma angajez, dar n-am asigurare pentru a ma inscrie la medic de familie.

Buna seara.Nu sunt inscris la un medic de familie deoarece nu am lucrat un timp si am inteles ca trebuie sa fii asigurat pentru a te inscrie la doctorul de familie.Am gasit un serviciu,am dat un test si am fost admis.Mi s-a spus de la acea firma,ca ma vor suna poimaine, sa vin pentru ''interviu'' sa-mi spuna ce sa aduc pentru angajare(cazier,un consult la spital- platit de firma,o taxa de timbru si o adeverinta de la medicul de familie). Stiu aceste lucruri pentru ca si sora mea lucreaza acolo si mi-a zis ce documente i-au cerut la angajare. Eu fiind neasigurat- fara serviciu, cum ma pot inscrie la un medic de familie? trebuie sa platesc la CNAS pe ultimele 6 luni pentru a devenii asigurat,apoi sa ma pot inscrie la medicul de familie si de acolo sa-mi dea acea adeverinta pentru a ma angaja cu contract de munca-unde am gasit acum?
Cel mai recent răspuns: ContSters400311 , utilizator 14:49, 20 Septembrie 2016
In perioada in care nu ati lucrat ati beneficiat de ajutor de somaj?
Taxa de timbru - pentru ce???
Dupa angajare , va puteti inscrie la medicul de familie.
robert paul a scris:

... trebuie sa platesc la CNAS pe ultimele 6 luni pentru a devenii asigurat,apoi sa ma pot inscrie la medicul de familie si de acolo sa-mi dea acea adeverinta pentru a ma angaja cu contract de munca-unde am gasit acum?