Imi poate spune cineva ce documente sunt necesare pentru a vinde (temporar) produse alimentare (dulciuri, ambalate) intr-un stand dintr-un centru comercial?
Am deja PFA, voi adauga codul caen necesar si voi achizitiona casa de marcat ce va fi configurata ca pentru vanzator ambulant. Pe langa contractul de inchiriere a spatiului respectiv, ce aprobari sau documente as mai avea nevoie? Se pune problema de avize ISU, sanepid etc pentru asa ceva?
de obicei centrele comerciale care inchiriaza standuri/spatii comerciale au aviz de la ISU pentru toata cladirea. In ceea ce priveste pentru spatiul dumneavoastra trebuie sa aveti autorizatia de la Primarie, avizul de la DSV si cred ca ar trebui sa aveti declarat si punct de lucru, atata timp cat aveti un spatiu stabil inchiriat. Casa de marcat pentru comert ambulant este in general folosita pentru a putea merge la diverse targuri organizate.
Nu stiu daca e o idee buna sa declar ca punt de lucru, in ideea ca poate un weekend voi fi in Brasov, urmatorul in Ploiesti si daca am noroc prind un stand in alta parte... nu pot face schimbari la casa de marcat de fiecare data. In ceea ce priveste avizul DSV, deasemenea am inteles ca nu mai este necesar pt comert ambulant, tocmai din cauza ca timpul nu permite. Poate obtin azi un contract pentru targul de maine si este imposibil sa mai obtin vreo autorizare.
Aveti idee care este diferenta? Daca inchiriez in mall un spatiu doar pentru 2 saptamani inainte de Craciun, va trebui sa declar punct de lucru si sa fac fiscalizarea casei de marcat pe respectiva adresa?
nu, de obicei in centre comerciale, piete...etc se delimiteaza un spatiu in care se tine acel targ, atunci nu va trebuie decat codul pentru comercializare in astfel de locuri si casa de marcat pentru comertul ambulant.