avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 828 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... abuz al retelelor de tel .mob.
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

abuz al retelelor de tel .mob.

Buna ziua! Am o problema legata de serviciile unei companii de tel . mobila .Angajatii acestei firme folosesc abonamentul meu de telefon activind diverse servicii pe internet fara acordul meu.. Am refuzat sa platesc aceste servicii si abonamentul meu a fost suspendat. Am primit mesaje ca datele mele personale au fost trimise la o firma de recuperare. Am primit mesaje de pe diverse nr de tel. mob. sa platesc aceste servicii altfel contractul se va rezilia urmand sa platesc taxa de reziliere +„alte costuri . Am facut o sesizare la protectia consumatorului, inca nu am primit un raspuns. Ce ma sfatuiti sa fac? Nu este prima data cand aceasta firma de tel. ma obliga sa platesc diverse servicii fara sa le folosesc. Compania asta a ajuns sa comande pe banii mei si eu sa suport toata acesta .bataie de joc.
Cel mai recent răspuns: lumi8 , utilizator 19:28, 11 Octombrie 2016
Privind sesizarea A.N.P.C.:
Dupa ce depuneti sesizarea cu număr de înregistrarea așteptați comunicarea instituției în maximum 45 de zile conform ORDONANŢĂ nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor. Orice intarziere constituie abatere disciplinara a functionarilor publici conform ORDONANŢĂ nr.27/2002 art. 15 care stipuleaza:
Constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza potrivit prevederilor Legii nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici sau, dupa caz, potrivit legislatiei muncii urmatoarele fapte:
a)nerespectarea termenelor de solutionare a petitiilor, prevazute in prezenta ordonanta;
b)interventiile sau staruintele pentru rezolvarea unor petitii in afara cadrului legal;
c)primirea direct de la petitionar a unei petitii, in vederea rezolvarii, fara sa fie inregistrata si fara sa fie repartizata de seful compartimentului de specialitate.
și pot fi sanctionati disciplinar conform
Legii 188/1999 privind Statutul functionarilor publici care la art. art. 77 prevede:
(1)Incalcarea cu vinovatie de catre functionarii publici a indatoririlor corespunzatoare functiei publice pe care o detin si a normelor de conduita profesionala si civica prevazute de lege constituie abatere disciplinara si atrage raspunderea disciplinara a acestora.
(2)Constituie abateri disciplinare urmatoarele fapte:
a)intarzierea sistematica in efectuarea lucrarilor;
b)neglijenta repetata in rezolvarea lucrarilor;
e)interventiile sau staruintele pentru solutionarea unor cereri in afara cadrului legal;
f)nerespectarea secretului profesional sau a confidentialitatii lucrarilor cu acest caracter;
j)incalcarea prevederilor legale referitoare la indatoriri, incompatibilitati, conflicte de interese si interdictii stabilite prin lege pentru functionarii publici;
k)alte fapte prevazute ca abateri disciplinare in actele normative din domeniul functiei publice si functionarilor publici.
(3)Sanctiunile disciplinare sunt:
a)mustrare scrisa;
b)diminuarea drepturilor salariale cu 5-20% pe o perioada de pana la 3 luni;
c)suspendarea dreptului de avansare in gradele de salarizare sau, dupa caz, de promovare in functia publica pe o perioada de la 1 la 3 ani;
d)retrogradarea in functia publica pe o perioada de pana la un an.
(la data 01-ian-2011 Art. 77, alin. (3), litera D. din capitolul VIII modificat de Art. 41, punctul 5. din capitolul IV din Legea 284/2010 )
e)destituirea din functia publica.


Sesizarea pentru incalcarea prevederilor Ordonantei 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor se face catre conducătorul (șeful) instituției dupa urmatorul model:

Subsemnatul_, domiciliat în_, CNP _, telefon de contact _, fac prezenta sesizare privind incalcarea prevederilor Ordonantei 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, de catre A.N.P.C. _ (județul), constand în aceea că în data de _ prin sesizarea cu numarul de inregistrare _ am adus la cunostinta A.N.P.C. ca (menționați pe scurt ce ați sesizat), dar nu am primit pana la aceasta data nici un raspuns.
În dovedirea sesizarii depun la prezenta copie sesizare cu nr._, dovada de primire (posta romana) fax , etc. Anexati si o copie de carte identitate a d-voastra.

Răspunsul A.N.P.C. vă este favorabil pentru un eventual proces civil.
cu stimă,
Raspunsul de la prot. consumatorului intarzie, abonamentul este suspendat si reteaua de telefonie mobila continua sa trimita facturi .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Raspundere disciplinara - - As dori sa stiu daca un consilie juridic angajat la o institutie de stat poate fi bagat intr-o comisie de disciplina,si cercetat disciplinar si daca da care ar ... (vezi toată discuția)
Sanctiune functionar public laluca laluca Ce sanctiune poate primi un functionar public care lipseste nemotivat de la serviciu 2 zile(s-ar putea sa fie in concediu medical dar nu a anuntat pe ... (vezi toată discuția)
Incalcarea prevederilor legale referitoare la interdictii stabilite prin lege pentru functionarii publici Ioana Aldea Ioana Aldea As dori sa aflu cat mai multe pareri despre urmatoarea speta: Functionar public numit in functie de conducere la o institutie publica (unic candidat in mod ... (vezi toată discuția)