Buna seara, as dor sa stiu cum se procedeaza in cazul unui client care refuza sa faca plata unor facturi. Mentionez ca aceasta clienta a vorbit atat la telefon cat si pe pagina de facebook, aproape zilnic, pana cand a venit scadenta si a blocat tot. La telefon a spus ca face plata dupa care a refuzat sa mai raspunda . Clienta nu este din oras deci va trebui sa trimit instiintari in orasul ei. Exista o procedura sau trebuie sa fac o plangere la politie?
Ce se intampla cand angajatii retelelor de telefonie mobila folosesc nr. de telefon ale abonatilor in interes personal? In Romania anului 2016 abuzurile au depasit toate limitele .
Buna seara, cum sa incerc pe cale amiabila daca a folosit acte false, a adus copie a unei firme care prin verificare nu ai apartine... ea nu raspunde la telefon, cum se procedeaza ?
Daca nu aveti datele persoanei in cauza nu puteti merge nici in procedura medierii si nici in instanta civila. Aparent doar cu ocazia unor cercetari penale s-ar putea identifica persoana ca a creeat prejudiciul.