avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 991 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... decontare taxa curs de formare profesionala
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

decontare taxa curs de formare profesionala

Sunt profesor consilier scolar. Va rog sa imi spuneti in care lege sau ordin de ministru scrie ca se deconteaza cursurile de formare profesionala si daca sunt mentioate anumite criterii.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:15, 17 Octombrie 2016
Legea nr.1/2011
art.104
(1) Finanţarea de bază asigură desfăşurarea în condiţii normale a procesului de învăţământ la nivel preuniversitar, conform standardelor naţionale.
(2) Finanţarea de bază se asigură din bugetul de stat, din sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată, prin bugetele locale, pentru următoarele articole de cheltuieli, în funcţie de care se calculează costul standard per elev/preşcolar:
a) cheltuieli cu salariile, sporurile, indemnizaţiile şi alte drepturi salariale în bani, stabilite prin lege, precum şi contribuţiile aferente acestora;
b) cheltuieli cu pregătirea profesională;
c) cheltuieli cu evaluarea periodică a elevilor;
d) cheltuieli cu bunuri şi servicii.
.......


Vedeti si aceste discutii :
[ link extern ]
Ce pot face in cazul in care angajatorul refuza sa imi deconteze cu justificarea ca nu are destui bani in buget deoarece sunt alte prioritati cum ar fi directoarea, secretara sau contabila care trebuie sa participe la cursuri? Mentionez ca am participat la un curs cu taxa pentru a-mi asigura totalul de 90 de credite profesionale transferabile/5 ani, obligatorii conform legii.
Ultima modificare: Duminică, 16 Octombrie 2016
tt71, utilizator
Puteti sesiza ISJ, Ministerul Educatiei sau promova o actiune in instanta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură