Buna ziua, am un centru de copiere si am vrut sa comand toner pentru aparate. Am gasit pe net o firma care avea preturi bune si am luat legatura cu ei. Pana acuma foloseam un anumit toner, acestia mi-au recomandat un alt model ca ar fi mult mai bun si il folosesc si ei. Dupa multe discutii l-am comandat pe acela recomandat. Inginerul care se ocupa cu alimentarea aparatelor ( pe care nu am putut sa il contactez sa discut cu el inainte de a comanda), mi-a spus ca nu e bun tonerul, in timp aparatele distrugandu-se de la acestea. Am sunat la firma si i-am rugat sa mi le schimbe cu cele pe care le foloseam eu pana atunci, acestia mi-au spus ca nu au desi am sunat a doua zi . Domnul patron a vorbit foarte urat , citez: [Editat - nu e nevoie sa fiti atat de explicit].
Le-am trimis inapoi cu aviz de insotire marfa. M-a sunat revoltat ca s-a umblat in tonere si ca ma costa 150 lei niste instructiuni scrise puse in colet...", l-am intrebat cum poate fi asa , sa se comporte asa cu clientii, faza la care a zis ca mi le trimite inapoi. Zis si facut. Habar nu am cum as putea sa imi fac dreptate. Exista o lege care sa il oblige sa ia inapoi marfa? Pentru mine este vorba de o suma mare, 1700 lei + la retur am dat 66 lei pe transport. Ce pot face? El m-a convins ca acestea sunt bune, dupa care a vorbit dupa cum am scris. Am eu o varianta sa imi pot recupera banii? Exista un for care ma poate ajuta? Va rog frumos ajutati-ma, catre cine sa ma adresez? Multumesc frumos