Buna ziua.
Am o problema delicata cu un inspector FGA (fondul de garantare).
In luna iunie am fost accidentat de o persoane care avea asigurare la Carpatica. M-a lovit in lateral, au sarit airbagurile, am dus masina pe platforma la service. Acolo s-au constatat in prima faza: airbaguri laterale, usi, aripa spate, bara spate, amortizor, toate de schimbat. Ulterior cand s-au montat noile usi (dupa doua luni) s-a constatat faptul ca boxele si yalele nu functioneaza, astfel ca trebuie facuta o reconstatare de un inspector FGA (Carpatica a intrat in faliment, dosarele au ajuns la fondul de Garantare). Cei din service au trimit poze + detalii tehnice care certifica faptul ca din accident yalele s-au ars fiind fortate usile (usile nici nu se puteau deschide, distanta dintre stalp si incuietoare era de 4 centimetri) si ca boxele s-au ars in momentul impactului. Mentionez ca toate piesele sunt cele originale si masina nu a mai avut vreo dauna pe acea parte.
Domnul Inspector de la Fondul de Garantare a refuzat reconstatarea pe motiv ca yalele nu sunt strambe si boxele nu sunt strambe (vizibil) si ca acestea nu sunt dauna din accident.
Dupa zeci de mailuri si reclamatii (la FGA si ASF) domnul inspector m-a trimis intr-un service din Pantelimon, la un alt inspector pentru reconstatare (saptamana aceasta). M-am prezentat cu yalele si boxele vechi in portbagaj, pe masina am montat deja alte piese ca sa pot merge cu masina.
Al doilea inspector nu a inteles de ce m-am dus acolo, el a crezut ca masina vine lovita, exact dupa accident (masina a fost ridicata din service acum 2 luni, reparatia fiind OK, mai putin aceste elemente). A facut poze la masina (??) si mi-a spus ca nu poate face reconstatarea pentru ca nu am facut programare, trebuie stabilit la service acest lucru, el nu e mecanic. M-a indrumat la o reprezentanta, sustinand ca e depasit de situatie.
Ajung acasa, ii transmit aceste lucruri inspectorului FGA, la care primesc urmatorul mail:
Buna ziua,
Inspectorul care s-a uitat la reperele pe care le solicitati a transmis ca avaria reclamata de Dvs. nu provine din acest eveniment.
In concluzie aceste repere nu se accepta la inlocuit.
O zi placuta.
Eu i-am raspuns:
Va rog sa imi trimiteti raspunsul inspectoruluiȘ copy/paste.
Multumesc
El:
Buna ziua,
Mai mult decat am facut nu am cum sa fac.
O zi placuta.
Celalalt inspector nu e de gasit, nu raspunde la mailuri.
Va rog sa-mi spuneti ce se poate face impotriva acestui infractor? Plangere penala pentru abuz in serviciu? Plangere la directorul FGA?
Multumesc!