Am o firma infiintata in aprilie 2015 care nu are angajati si nu realizeaza venituri. Am depus trimestrial declaratia 100 si acum aflu ca trebuia depusa si o declaratie anuala. Imi poate spune cineva cum se numeste acel formular? Mai sunt alte declaratii obligatorii in afara de acestea doua?
Anual (pentru anul precedent) se depune bilantul. Mai e si d394 b (pentru cei neinregistrati ca platitori de tva) numai cu facturile de la achizitii de marfa sau servicii pentru ca vanzari cu aveti.
Nu am facturi, nu am achizitionat nimic. Firma e infiintata doar cu numele. In rest nu are nici o activitate inregistrata. Ce bilant pot depune in cazul acesta, il depun pe 0? Declaratia 394b mai trebuie depusa in cazul acesta?
Da, ambele. Fiind primul an, in 2015 ati avut macar documente (chiar si facturi) de la infiintarea firmei. Cautati-le. Iar despre bilant, se depune. Deci contactati un contabil membru ceccar care vi-l va completa si semna si sa-l depuneti foarte urgent.