Buna ziua. Suntem de la o instituie publica, bugetara, si avem un coleg care si-a depus dosarul de pensionare, iar cei de la Casa de Pensii sustin ca nu am depus declaratia nominala CASS pentru luna aprilie anul 2008, pentru respectiva persoana, in conditiile in care aceasta a fost depusa conform legii. Pe vremea aceea declaratia se depunea pe o discheta direct la Casa de Pensii, datele fiind preluate direct in sistemul lor, iar luna urmatoare se lucra pe aceeasi discheta, nepastrandu-se luna de luna declaratiile. Iar pe suport hartie nu mai exista, fiind scoasa din arhiva, conform nomenclatorului, cu o durata de pastrare de 5 ani. Mentionez ca am dus borderoul de plati din luna respectiva de unde reiese ca au fost platite contributiile pentru perioada mentionata insa cei de la Casa de Pensii ne cer in continuare discheta. Ce ne sfatuiti? Va multumim!!!
Cautati softul de declaratii din acea perioada si creati un fisier doar cu persoana in cauza, pe baza statului de plata, si depuneti discheta. Dar e posibil ca toti angajatii de atunci sa se afle in aceeasi situatie.
La firma noastra s-a intamplat ca nu au inregistrari din 2001 si au cerut redepunerea bazei de date de atunci.
Declaratii cass
onis08021
am o nelamurire daca am un angajat care are domiciliul in alt judet declaratiilie le depun pt el la cass din judetul unde are domiciliul? iar declaratia 102 ... (vezi toată discuția)