Buna ziua,
ma confrunt cu o neclaritate,pe care va rog mult sa m ajutati sa o clarific, si anume:
in perioada mai 2016-oct. 2016, am documentele doveditoare, din punctul meu de vedere, ca angajatorul meu de la cea vreme a virat la casa de pensii , obligatiile privind stagiu de cotizare , respectiv ordine de plata,foi de varsamant, state de plata (in original) .De la Casa de Pensii Buzau, mi s a spus , verbal, ca nu au fost depuse declaratiile nominale de la aceea vreme, si ca sunt obligata sa le retransmit, inclusiv pe suport electr0nic. Mentionez ca angajatorul nu mai detine acelasi program de contabilitate, dischete. In aceea perioada am lucrat doar 2 ore pe zi.
Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc anticipat! Mentionez de asemenea, ca o declaratie de la angajator nu este valabila!
Notificati CJP ca detineti documente care atesta ca angajatorul a virat obligatiile ce ii revin (anexati copii xerox dupa acestea). Cereti raspuns scris de la CJP, nu vorbe.