avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... \"cumparare\" vechime munca
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

"cumparare" vechime munca

Salut,
Sunt inginer,58 ani si vechime munca 28 ani(cu tot cu facultate la zi,armata) sunt angajat si nu intentionez sa ma pensionez.Pot beneficia de legea recent promulgata de Presedintele tarii care permite "cumpararea" de vechime in munca?Spre exemplu vreau sa acopar perioada 1998-2003 cand nu am lucrat si sa achit contributia cuvenita.
Ultima modificare: Duminică, 23 Octombrie 2016
danny29, utilizator
Cel mai recent răspuns: danny29 , utilizator 09:54, 23 Octombrie 2016
Da.

Legea 186/2016

Art. 1.

(3) Perioadele pentru care se poate efectua plata contribuţiei de
asigurări sociale sunt cele anterioare datei la care sunt îndeplinite
condiţiile, prevăzute de lege, privind vârsta standard de pensionare.
Nu ,va incadrati in prevederile acestei legi cu acea perioada.

Legea 186/2016
Art. 3.– Perioadele de timp pentru care se poate efectua plata contribuţiei de asigurări sociale sunt cele care se încadrează în intervalul de timp cuprins între data încheierii contractului de asigurare socială potrivit prezentei legi şi ultimii 5 ani anteriori acestei date.
Scuze,dar n-am inteles.Ati pus virgula in raspunsul dvs. :"Nu,va incadrati in prevederile ..." . sau "Nu va incadrati...." . Asadar ma incadrez sau nu.Mersi.
Raspunsul este negativ la intrebarea dvs , avand in vedere textul art.3 din Legea 186/2016.

Altfel spus, nu va incadrati.
Ultima modificare: Duminică, 23 Octombrie 2016
Cornel Vasile, Consilier juridic
In regula,mersi!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie parțial anticipata sarradicati sarradicati In aprilie \'17, am împlinit 57 de ani. Am un stagiu de cotizare de 31 ani si 3 luni. Din martie \'17 nu mai lucrez nicăieri. Am dreptul sa mai cumpăr ... (vezi toată discuția)