avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 852 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Retinere permis 90 zile
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Retinere permis 90 zile

Salut ! Am fost surprins de camerele radar in urma acestui eveniment m-am ales cu o suspendare de 90 zile . Sunt incepator. Intrebarea este:
Sunt obligat sa sustin examenul 13/15 pentru a-mi fi permisul inapoiat la sfarsitul celor 90 zile? In caz ca nu pot ajunge sa sustin testul mi se mai adauga inca 30 zile la cele 90?
Cel mai recent răspuns: AvTudor_com , utilizator 21:18, 2 Noiembrie 2016
În cazul solicitării reducerii perioadei de suspendare a permisului, pe lângă promovabilitatea testului de verificare, conducătorul auto trebuie să îndeplinească şi celelalte condiţii prevăzute de articolul 221, respectiv:

- a obţinut permis de conducere cu cel puţin 1 an înainte de săvârşirea faptei;
- în ultimii 3 ani de la data săvârşirii faptei pentru care se solicită reducerea perioadei de suspendare a exercitării dreptului de a conduce, nu a beneficiat de o astfel de măsură;
- în ultimii 2 ani de la data constatării contravenţiei pentru care se aplică sancţiunea contravenţională complementară, nu a mai avut suspendată exercitarea dreptului de a conduce autovehicule sau tramvaie."

La cel putin una nu cred ca va incadrati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Retinere permis de conducere pasmangiu pasmangiu Buna ziua, Mi-a fost retinut permisul de conducere pentru o alcoolemie de 0.03 in jud Prahova pentru o perioada de 90 zile. Am depus contestatie la tribunal ... (vezi toată discuția)
Reducerea perioadei de suspendare a permisului auto Florin82 Florin82 Buna ziua, in 11.11.2012 mi-a fost retinut permisul de conducere pt 90 zile pt viteza. am o intrebare vis-a-vis de aplicabilitatea reducerii perioadei la ... (vezi toată discuția)