Acel articol 31 de care zic ei suna asa:
(1) Furnizarea/Prestarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare se realizeaza numai pe baza de contract de furnizare/prestare, care poate fi individual sau colectiv.
Daca pe contractul semnat de dvs. scrie doar
furnizare apa mergeti intai la ei si spuneti-le ca n-au in ce baza sa va factureze, vedeti ce va zic. Ideal ar fi sa le cereti explicatii in scris dar pana va raspund mai vine cel putin o factura.
Doar dupa ce aveti o explicatie din partea cuiva din firma (caruia ar fi bine sa-i stiti numele) e recomandat sa faceti reclamatie la ANPC ca sunteti pusi la plata pentru servicii neprestate pentru ca nu sunteti racordata la canalizare. Se cere dovada faptului ca inainte de a reclama ati incercat sa rezolvati amiabil.
Atasati la reclamatie scan al contractului si al facturilor si cereti anularea sumelor aferente canalizarii.
Aici gasiti formularul online pentru reclamatii:
[ link extern ] /
Nu stiu daca veti avea succes cu reclamatia dar e calea cea mai usoara.
Cealalta varianta e sa incercati in instanta.