avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 642 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Caz penal modificare functie ITM fara acordul ambelor ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Caz penal modificare functie ITM fara acordul ambelor parti

Buna ziua,

Acum aproximativ 3 luni de zile am instiintat firma la care lucrez ca sunt insarcinata si am depus o dovada in acest sens. Imediat dupa asta, am primit un act aditional de modificare a functiei, din director departament in agent vanzari, fara modificarea salariului. Evident, nu am fost de acord cu aceasta modificare, prin urmare nici nu am semnat actul aditional. Acest lucru s.a intamplat in ultimele zile ale lunii octombrie.
Astazi, 10 nov, am sunat la ITM Brasov si am aflat ca functia mea a fost deja modificata, cu data de 01 nov 2016, conform actului aditional de care vorbeam, insa, repet, eu nu am semnat acest document!
Stiu ca vorbim de un caz penal, dar va rog sa ma sfatuiti ce am de facut in continuare, pentru ca nu vreau sa las lucrurile asa, mai ales ca seful meu imi creeaza o situatie permanenta de stres in perioada sarcinii mele si mi se pare revoltator tot ce se intampla!
Reprezentantii firmei au aflat de la mine ca voi merge la ITM sa vad care este situatia, cine a semnat acel document si daca are semnatura adminiatratorului. Bineinteles ca au incercat sa ma opreasca si sa ma convinga ca defapt este greseala unui angajat de la resurse umane, lucru pe care vreau sa.l verific in continuare, pentru ca din experienta mea cu ei, nu am absolut deloc incredere in acest motiv invocat de ei si nici nu ii scuteste de frauda. Contabilul firmei mi-a spus ca acest lucru se poate remedia, insa pe mine nu ma incalzeste cu nimic asta, insa sunt curioasa cat de repede pot faca ei modificarea la ITM (in aceiasi zi?)

Astept cu interes parerea dvs!

Multumesc,
Cristina

Alte discuții în legătură