avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 826 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Prelungire contract pe perioada determinata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Prelungire contract pe perioada determinata

Buna ziua,

Am si eu o nelamurire.
Am un contract pe perioada determinata. Acesta mi-a expirat pe data de 31 octombrie. In urma discutiilor cu managerul, mi s-a spus ca o sa fie prelungit pentru inca 6 luni. Suntem in 10 noiembrie iar eu nu am fost inca chemat pentru semnarea actului aditional. Eu inca vin la munca pentru ca in general este o situatie stiuta ca se misca mai incet, si nu exista problema sa nu iti primesti salariul. Eu am raportat acest lucru mai departe, dar in continuare nu a venit acel act aditional. As vrea sa stiu la ce institutie pot face o plangere, pentru ca nu sunt singura persoana in aceasta situatie, Lucrez ca si contractor, nu prin firma "mama".

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:19, 10 Noiembrie 2016
FlorinCristianasdasdas a scris:

.....
As vrea sa stiu la ce institutie pot face o plangere, pentru ca nu sunt singura persoana in aceasta situatie, Lucrez ca si contractor, nu prin firma "mama".

Multumesc.


La ITM puteti depune o sesizare cu pricire la situatia dvs..

art.17 C.mun.
......
(3) Persoana selectata in vederea angajarii ori salariatul, dupa caz, va fi informata cu privire la cel putin urmatoarele elemente:
....
h) in cazul unui contract de munca pe durata determinata sau al unui contract de munca temporara, durata acestora;
.....
(5) Orice modificare a unuia dintre elementele prevazute la alin. (3) in timpul executarii contractului individual de munca impune incheierea unui act aditional la contract, intr-un termen de 20 de zile lucratoare de la data aparitiei modificarii, cu exceptia situatiilor in care o asemenea modificare este prevazuta in mod expres de lege.
....