Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
O firma cu activitatea suspendata la registrul comertului din iulie 2009, are ca sediu social un apartament inchiriat. Ce se intampla cu facturile de chirie?
Ele se inregistreaza, pentru ca lipsa sediului sa nu afecteze existenta societatii.
Reziliati insa contractul de chirie si mutati sediul, ori suspendati plata chiriei pana la data reluarii activitatii.
Va sfatuiesc sa reziliati contractul de inchiriere si sa schimbati sediul social la dvs acasa, sau la un prieten binevoitor care va intelege ca acest lucru nu il prejudiciaza cu nimic.
Chestiunea cu rezilierea contractului poate fi destul de complicata intrucat depinde foarte mult si de felul in care este redactat contractul de inchiriere.
La registrul comertului nu veti avea probleme daca aveti toate actele in regula.
Trebuie sa rezolvati in primul rand problema cu locatorul ( cel care v-a inchiriat).