avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 780 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe profit S.R.L. cu taxe platite la zi, amenda-taxa 10.000Ron de ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe profit

S.R.L. cu taxe platite la zi, amenda-taxa 10.000Ron de la A.N.A.F !

Buna ziua. Am o firma de taximetrie, deschisa din 2010. Lucrez pe o singura masina, dacia logan. Sotia mea este coordonator de transport si eu sunt administratorul firmei. Eu lucrez ca sofer. Toate taxele platite la zi.
Toate chitantele sunt eliberate pe numele meu, contabila mea isi face treaba.

DAR AZI, am primit un telefon de la A.N.A.F. spunandu-mi ca am de platit o "taxa pe firma" de 10.000Ron, ca as avea ceva in neregula cu firma, privind cartea de munca, aceasta "taxa" incepand din 2010. Mi-au zis sa ma duc sa discut cu ei, ca pot plati esalonat cei 10.000Ron.

Daca era ceva in neregula cu firma mea (din punctul lor de vedere), privind taxele pe firma, de ce nu m-au anuntat inainte, de ce tocmai acum, dupa 6ani de zile?

Tin sa precizez inca o data ca taxele sunt platite la zi.

Eu ca administrator al S.R.L-ului, NU SUNT OBLIGAT SA AM CARTE DE MUNCA! Deci nu ar fi nimic in neregula cu firma.

Ce optiuni am? Pot sa ii dau in judecata? De cand am deschis firma, totul platit la zi, au adresa firmei si numarul meu de telefon si al contabilei. De ce tocmai acum, dupa 6ani de zile, se trezesc ei sa imi spuna ca "am de platit" aceasta taxa ? De ce nu m-au anuntat din timp?
Cel mai recent răspuns: isabellelouison , utilizator 19:51, 21 Noiembrie 2016
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract v-c dacia logan, km dati inapoi de intermediar ContSters346864 ContSters346864 Buna seara, Am cumparat zilele trecute o masina Dacia Logan 2007-98600km de la un intermediar, al doilea proprietar al masinii de 2 sapt. Totul mergea ... (vezi toată discuția)