Buna ziua !
Va solicit ajutorul privind urmatoarea problema:
Potrivit
HG nr. 273 din 14 iunie 1994, actualizată, privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora:
Articolul 7 - Comisiile de recepţie pentru construcţii şi pentru instalaţiile aferente acestora se vor numi de către investitor şi vor fi alcătuite din cel puţin 5 membri. Dintre aceştia, obligatoriu vor face parte un reprezentant al investitorului, un reprezentant al administraţiei publice locale pe teritoriul căreia este situată construcţia, iar ceilalţi vor fi specialişti în domeniu, dintre care unul poate fi din partea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C.
----------
Alin. 1 al art. 7 a fost modificat de pct. 2 al art. unic din HOTĂRÂREA nr. 444 din 28 mai 2014, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 409 din 3 iunie 2014.
Pentru construcţiile din categoria de importanţă excepţională, având în vedere gradul de risc sub aspectul siguranţei, destinaţia, modul de utilizare, complexitatea şi volumul lucrărilor care fac obiectul recepţiei, comisiile de recepţie vor fi alcătuite din cel puţin 7 membri, numărul de specialişti fiind de minimum 5, dintre care unul este reprezentantul Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C.
Articolul 13
Comisia de recepţie se întruneşte la data, ora şi locul fixate, iar preşedintele acesteia, numit de investitor, stabileşte programul după care va fi făcută recepţia.
Comisia de recepţie poate funcţiona numai în prezenţa a cel puţin 2/3 din membrii numiţi ai acesteia. Hotărârile comisiei se iau cu majoritate simplă.
În cazul în care comisia nu se întruneşte în totalitatea ei, preşedintele poate fixa, pentru categoriile de lucrări pentru care nu s-au prezentat membrii comisiei, un nou termen în vederea efectuării recepţiei, termen ce nu va depăşi 4 zile lucrătoare de la data fixată iniţial.
În vederea desfăşurării în bune condiţii a recepţiei, investitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia comisiei de recepţie documentaţia de execuţie, precum şi documentele şi explicaţiile care îi sunt necesare.
Institutia noastra, ca investitor, a emis o Decizie de numire Comisie de receptie investitie, avand componenta:
1 presedinte - expert achizitii publice,
5 membri ( din care: 1 membru - de la ordonatorul principal de credite, 1 membru - Inspectoratul de Constructii, 1 membru - Primarie, 1 membru -director adjunct al institutieia, 1 membru - inspector de specialitate administrativ - aprovizionare )
si 1 secretar - dirigintele de santier.
Invitati: executantul si proiectantul.
Nu stiu care este problema.
Reprezentatntul de la ordonatorul principal de credite a spus ca
nu poate semna Decizia
pentru ca trebuiau 5 membri in comisia de receptie ....
La ce se referea ?
La numarul 5 ca membri specialisti ?
Specialisti .... in ce domeniu ? In ce domeniu ?
Cel mai recent răspuns:
oanaportar , utilizator
20:54, 22 Noiembrie 2016