avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 534 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Digi mobil
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Digi mobil

Buna seara am și eu o problema cu cei de la digi mobil și as dori sa știu dacă exista o soluție sau trebuie sa stam și sa înghițim astfel de lucruri doar Pt ca trăim in România. Acum 2sapatamani am mers la cei de la digi pentru a face o comanda de un telefon la abonament,toate bune, mi s a spus ca urmează sa fiu contactata de cei de la depozit Pt confirmarea comenzii și ulterior vom reveni in magazin Pt semnarea contractului și Pt a intra in posesia telefonului.Luni primesc 2 mesaje de la ei cu următorul conținut : Stimate client, am incercat sa va contactam pentru livrarea telefonului mobil comandat. Comanda va ramane activa inca 48 de ore, urmand apoi a fi anulata. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul 0314004414. Echipa Digi.AM sunat la acel număr și mi au spus ca au făcut solicitare către depozit și m-a vor suna dar nu M au mai sunat.Am trimis 2mailuri către ei și nimic .Marti am sunat la ei din ora in ora același răspuns.Joi am sunat iar și M au înștiințat ca,comanda mea a fost anulată deoarece nu am răspuns.Am mers in magazin altu fata de cel unde am făcut comanda acolo am fost informata ca este totul in regula comanda nu a expirat se afla telefonul la ei in reprezentanta și in 48de ore m-a vor suna Pt a ridica comanda.I am explicat ca nu Pot sa cred iar treaba cu 48 de ore așa ca mi a mai făcut o sesizare in magazin și a scris sa urgenteze comanda și am fost asigurata ca tot este in regula.Vineri tatăl meu a mers la ei unde am făcut comanda ca sa întrebe dacă a ajuns telefonul la ei și cei de acolo l au luat peste picior ,văzând acest lucru tata le a zis ca le va face plângere la ANPC la care ei au bufnit in ras spunând ca poate face câte plângeri vrea noi nu avem nici o dovada scrisă ca am făcut comanda la ei.Cu alte cuvinte ori aștept pana vor ei sa onoreze comanda ori reziliez contractul .Este frustrant faptul ca ei sunt așa de asigurați de orice ,eu nu as fi făcut atâtea plângeri dacă ei îmi spuneau ca durează 2luni pana îmi vine comanda sau orice altceva dar numai sa fiu informata.Este atât de ușor sa îți Bati joc de clienți?Si chiar nu exista nici o lege care sa m-a poată proteja și pe mine ca și client fata de protocolul lor de a nu da hârtii care sa demonstreze ca eu am făcut o comanda la ei?Va mulțumesc frumos și as dori sa îmi dați un răspuns.

Alte discuții în legătură

Cartela cu abonament mobil blocata LAURAMARIANA LAURAMARIANA Buna ziua.Mi-am facut in data de 13.08 .2014,un abonament de telefonie mobila la Digi,cu 5 euro nelimitat in orice.Am vorbit intr-o zi vreo 8 ore,dat tot in ... (vezi toată discuția)
Cumparaturi de pe internet Andrei_2527 Andrei_2527 Buna am facut comanda pe net la o mobila si nu am mers sa fac plata cu ordin de plata cum am specificat in comanda. Am fost sunat de un reprezentant Al firmei ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract internet mobil vodafone chertifionut chertifionut Buna ziua. In data de 16.09.2015 am incheiat un contract de internet la Vodafone. Pana aici toate bune si frumoase. Dupa achizitionare serviciilor + aparat am ... (vezi toată discuția)