Am comandat online un produs si mi-a fost livrat altul. Am contatcat imediat telefonic societatea, care mi-a spus ca verifica si ma suna, lucru care nu s-a mai intamplat. Le-am trimis in ziua lucratoare un e-mail prin care i-am informat de livrarea eronata, si le-am solicitat returnarea produsului si livrarea comenzii mele, insa nu am primit nici un raspuns. Le-am solicitat sa-mi spuna adresa de livrare, pentru a putea trimite cletul, insa nimic...
Am sunat pe telefonul societatii, dar ori nu raspunde nimeni, ori imi inchid si, intr-un final am reusit sa iau legatura, pe unul din telefoane , cu managerul societatii, asa s-a prezentat, care a zis ca a verificat situatia si ca va trimte curierul ...insa acesta nu a mai ajuns....
A trecut de atunci o luna, de la ei nici un raspuns. In baza a ce pot solicita returnarea unor produse neconforme, si care este termenul de returnare? Mai am vreo sansa ca ei sa-mi primeasca coletul inapoi? Acum nu mai vreau nici macar ce am comandat de la ei...ca sunt niste neseriosi!
Imi raspund singura...poate vor fi si altii interesati...le-am facut o adresa "acida" in care le-am atasat toate e-mailurile trimise, le-am dat articole din legislatia privind protectia consumatorului, iar la final i-am informat ca, daca in termen de 3 zile nu-mi raspund, pe langa cheltuielile de restituire a bunului, suma aferenta bunului livrat eronat, vor achita si cheltuieli de judecata si onorariu avocatial, care vor depasi cu mult cuantumul pe care ar avea sa mi-l restituie, asa ca, in maxim 1 saptamana, am avut inapoi banii si si-au trimis singuri curierul dupa produs.