avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 812 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... desfintare post-oferta alt post
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

desfintare post-oferta alt post

Buna ziua,
Am fost instiintata ca mi s-a restructurat postul in luna iulie,am mai fost o zi la serviciu,apoi am intrat in concediu medical,avand probleme cu sarcina.
Am primit notificare de preaviz in perioada concediului medical,in luna august in temeiul art.58, coroborat cu art.65 si 66 din codul muncii.Perioada de preaviz este 15 zile lucratoare,in conformitate cu prevederile art.73 din codul muncii. Cand se termina concediul medical cat va fi perioada de preaviz? Cea din notificare de 15 zile lucratoare sau 20 zile lucratoare?
Acum desi sunt inca in medical mi-au trimis o comunicare ca imi ofera alt post,dar in alta localitate,in conditiile in care sunt gravida si mai ales ca prezint sarcina cu risc.In comunicare mi se spune ca in termen de 10 zile lucratoare sa comunic in scris consimtamantul cu privire la locul de munca oferit.
Daca refuz postul,mai beneficiez de somaj?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:50, 18 Septembrie 2009
Ati anuntat angajatorul ca sunteti insarcinata?
Am anuntat in scris,cu nr. de inregistrare,dovada de la medicul ginecolog,inainte sa-mi desfiinteze postul.Nu a interesat pe nimeni starea mea,desi se stia ca am probleme cu sarcina,le-am zis verbal,nu a venit medicul de medicina muncii,nu s-a intamplat nimic.
Dar nici nu ma lasa sa stau linistita in medical.Responsabila de la Resurse Umane imi greseste adeverintele cu zilele de medical,trece mai multe,i-am zis telefonic,pe mail si ea tot gresit imi trimite adeverintele,uneori mi le trimite dupa 12 zile,desi eu am nevoie la externarea din spital,etc.M-am saturat! Este o problema ca am ramas insarcinata!