avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 383 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Telefonia mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Telefonia mobila

In urma cu aproape 2 (doi ) am facut un abonament de Familie la Orange Romania eu aveam pe cartela atunci 346 de Euro din care mi s-au tras doar 55 de Euro si restul s-au pierdut,iar dupa o perioada a trebuit sa imi platesc facturile si am acceptat si acest lucru.In octombrie 2015 am achizitionat un telefon pe puncte fara sa fiu informat ca se prelungeste abonamentul cu 24 de luni.In decembrie 2015 mi sa spus ca o sa mi se dea o tableta gratuit si o sa platesc doar abonamentul eu la acea data am intrebat cat o sa platesc abonamentul la toate aparatele 3 ( trei ) telefoane si tableta mi sa spus ca o sa platesc 204 lei in primele 3 (trei) luni si dupa aceea o sa platesc 180 de lei iar dupa 6 (sase) luni o sa platesc doar 150 de lei pentru toate aparatele.Au trecut aceste luni si eu plateam aceeasi suma dupa care m-am suparat si am cerut sa mi se arate si mie cat platesc pentru fiecare aparat in parte si nu au vrut sa imi arate dupa care am sunat la Bucuresti si am intrebat cat platesc pentru fiecare aparat in parte si de la Bucuresti mi sa spus de catre opertor intrebandu-ma Stiti ca aveti 4 (patru) numere de telefon ? la care eu am raspuns "NU" eu am doar trei de unde este al patru-lea ? la care Operatorul mi-a spus ca a fost incheiat un nou abonament in luna iunie pe data de 22 la care eu am spus ca nu am cunostinta de acesta si nu imi apartine.Mi sa spus numarul de telefon iar eu am spus ca nu este al meu si al familiei mele.Va rog sa il inchideti la care el a spus ca nu se poate inchide din sistem ci doar din magazin unde a fost incheiat contractul.Am mers cu Mama la magazin ca pe este abonamentul de familie si mi sa spus sa fac o solicitare la ei in Magazin pe care am facut-o si am asteptat raspunsul.I-am contactat in aceasta privinta pe cei de la magazin care mi-au spus sa mai astept cateva zile ca contractele sunt la Bucuresti. Am contactat din nou Bucuresti-ul acestia spunandu-mi ca ei nu au niciun contract ci contractele sunt in Orange Shop.Am facut o sesizare si la Bucuresti si mi-au spus ca nu o sa platesc doar abonamentul pe luna noiembrie.Acum eu va intreb si i-am intrebat atat pe cei de la magazin cat si pe cei de la Bucuresti daca este posibil ca sa incalce Politica de Confidentialitate a persoanei fara ca aceasta sa fie anuntata si fara ca ea sa isi dea acordul sau sa fie prezenta de fata la incheierea ultimului abonament din 22 iunie ? Cine Plateste pentru Folosirea Datelor cu Caracter Personal ?

Rog ca rasppunsul sa mi fie trimis in inbox ca sa il pot deschide ci nu in Spasm Va multumesc !

Alte discuții în legătură

Tableta gratuita pentru client fidel, crestere abuziva a costului de abonament raulblaga raulblaga Buna ziua , Am o problema cu orange , luna trecuta am fost la orange si mi s-a spus ca am o tableta gratuita fiind client fidel , mi s-a spus ca o sa mi se ... (vezi toată discuția)
Orange mi-a adaugat (si ma taxeaza pentru) un serviciu pe care nu l-am contractat. Stefan555 Stefan555 Buna ziua. In primavara lui 2018 am contractat doua servicii de telefonie mobila de la Orange. In vara lui 2019 am fost contactat de un reprezentant Orange ... (vezi toată discuția)
Posibilitati reziliere contract, costuri majorate stcalin stcalin Buna ziua! As dori sa ma ajutati in rezilierea contractului cu Orange Romania. Motivele pentru care doresc sa fac acest lucru sunt mai multe. Am fost mintit si ... (vezi toată discuția)