Buna,vin in fata d-voastra cu o problema legata de asociatie!
Exact in urma cu un an am cumparat o garsoniera,am facut accest lucru ca pe o investitie!Mentionez ca nu locuiesc acolo si nici nu am locuit de cand am cumparato.am aceleasi valori la apometre de cand am cumparato pana in prezent!adica nu sa consumat nici un metru cub de apa.Mai mentionez ca din momentul achizitionarii am fost la asociatie si am depus o cerere prin care solicit sa nu dau consumul la apa pentru ca nu exista asa ceva si sa nu am nici o persoana la intretinere.zis si facut in acel moment stimatele doamne de la asociatie au fost perfect de acord.....pe parcurs lucrurile sau schimbat:frantic:
in urma cu cateva luni m-au incarcat cu 6 metri cubi de apa din cauza ca a "venit un vecin de pe scara si a spus la asociatie ca i se pare ca a auzit ca curge apa la mine in garsoniera" am fost la asociatie am tras o discutie cu doamnele ,le-am aratat pozele cu apometrele si gu greu mi-au sters cei 6 metri cubi si am platit doar cheltuielile de pe scara.acuma in urma cu 2 luni iarasi am fost incarcat cu 15 metri cubi de apa iar luna trecuta cu inca 15 metri cubi pe motiv ca sunt pierderi pe scara si cine nu da citirea va primi toate pierderile.vin in fata dumneavoastra pentru a ma ajuta sa formulez o plangere,cui sa adresez plangerea si ce temei legal am pentru a rezolva aceste probleme.
Va multumesc anticipat si astept raspunsuri!
Contestati lista de plata in termen de 10 zile de la afisare si solicitati temeiul legal al inregistrarii pierderilor proprietarilor care nu predau indexul apometrelor.
Contestatia se adreseaza presedintelui AP care trebuie sa inregistreze contestatia si dea un raspuns in termen de 7 zile.
Repartizarea diferentelor de apa trebuie facuta in baza unui regulament aprobat in adunarea generala, repartizarea pe criteriul nepredarii indexului poate fi considerat abuziv atata timp cat cauzele diferentelor sunt multiple.
Puteti mentiona in contestatie si o aluzie privind rezolvarea litigiului in instanta de judecata in cazul unui raspuns nefavorabil.
Solicitati sa va fie pus la dispozitie regulamentul de repartizare a diferentelor de apa si hotararea AGen in care a fost aprobat. In mod sigur nu au asa ceva, altfel nu va stergeau cei 6 mc adaugati. La diferentele de apa contribuie toti proprietarii, incepand cu citiri eronate ale apometrelor, declarare nereala, citiri in zile diferite, pierderi de apa pe coloana principala, clase diferite intre apometrele individuale si cel de bransament, etc. etc.
Buna seara , din pacate nu prea inteleg ... dvs aveti contract de prastari servicii apa-canal cu asociatia de proprietari ?
Orice comunicare pe care dvs doriti sa o faceti A,P. , o sa trebuiasca sa o faceti prin intermediul postei cu confirmare de primire .
lunar cineva de la compania de apa vine la apometrul blocului si citeste consumul. fiecare proprietar care are apometru isi transmite consumul propriu catre asociatie pentru a i se calcula suma de plata. daca cineva nu isi transmite consumul in luna respectiva, i se factureaza diferenta dintre consumul apometrului general si suma tuturor indecsilor transmisi de colocatarii dumneavoastra. daca nu inregistrati index, iar la o verificare periodica facuta de cineva de la asociatie se constata ca apometrul este functional, atunci va citi indecsii si ii va compara cu ultimii indecsi transmisi la ultima citire anterioara. daca este defect, veti suporta diferenta de consum (in cazul de fata veti plati cei 6 mc alocati si spuneti ca multumesc ca nu v-a facturat mai mult). inlocuiti apometrul si toata lumea va fii fericita.