Buna ziua si LA MULTI ANI tuturor de pe acest site!
La sfirsitul lunii decembrie am primit factura de apa la un total de plata de 1210.70Ron,respectiv plata a 165 mc3...
Am trimis un email la societatea care furnizeaza aceste servicii dar nu am primit nici confirmare de primire macar,dar am fcaut si reclamatie la ANPC zonal!
Lucrari la instalatia de apa s-au efectuat in 2015 cind s-a montat stradal contorul si rectul de armaturi ,lucrari efectuate de catre acea societate prestatoare de servicii.
Nu am semnat nici un act de montaj sau nota in care s afie ceva specifictaii ref contor /robinetii etc.
In luna decembrie 2016 respectiv la data de 09 dec 2016 amvenit acasa in jurul prinzului fiind la medicul cardiolog/aflindu-ma dupa operatie pe cord ,apa inchisa!centrala de incalzire pe gaz fiind in stare de functionare.Am vazut in cutia postala o hirtie de la soc.de servicii apa-ca u gasit robinet spart .Am dat numeroase telefoane la socitatea respectiva ,ei spunind sa imi cumpar robinet!!!Ceva ciudat ,abnormal dat fiind faptul ca ei au montat cu circa un an si citeva luni totul si acum eu sa cumpar...in cele din urma au venit -au pus sa zicem acel robinet,si au lasat tot o hirtie cum ca au schimabt robinetul-au sigilat contorul si ca au fost pierderi apa!!!nu m-au instiintat ca vin sau ca sint la fata locului,aflind doar dupa ce am auzit apa curging la cada!!!
Si acum factura...de 1210.70 ron reperezentind 165 m3 apa!!!
Cum a fost oare verificata real consumul de apa?instalatia?Daca a curs dat fiind robinetul de ce sa platesc eu asta?etc
Rog sa imi dati un sfat/va multumesc anticipat
Pierderile de apa trebuie platite de cineva si firma de distributie apa si-a inchis consumul pe dvs. Daca nu platiti veti ajunge in instanta, procesul va fi de durata, cheltuielile de judecata deloc neglijabile si nu se stie care va fi sentinta.
Ar fi bine sa verificati mentiunile din contractul de distributie apa rece si sa vedeti ce ati semnat, sa faceti un calcul - chletuieli cu factura respectiva vis a vis de cealalta solutie si sa decideti. Nu uitati ca lunar se acumuleaza dobanzi si in plus puteti ramane si fara apa rece.
Telefonic, rar se rezolva ceva. De cate ori aveti ceva de comunicat institutiilor statului/ firmelor de utilitati, etc. este bine sa o faceti in scris, cu nr.de inregistrare/ data sau trimis prin posta cu confirmare de primire. Astfel sunt obligati sa va raspunda si in plus aveti si niste documente la dispozitie pe care le puteti folosi la nevoie, in instanta de judecata, de exemplu.
Buna seara,multumesc pentru raspuns.Am informat sa zic asa prin email inclusiv la ANPC /local plus am revenit cu un alt email la societatea respectiva ,dar nu mi-au confirmat de primire!Nu ma mira caci mereu sint probleme cu acestia ref calitatea apei reci /presiune etc plus preturile ridicate.
Am sa citesc contractul pe care il am cu ei,cred ca am asa ceva din anul 2008!
Daca contorul si robinetii sint montati de ei stradal in 2015 in luna septembrie si dupa nici 2 ani se crapa consider ca nu a fost ok din punct de vedere calitate technica?Apoi pentru acel contor montat nu ar fi trebuit sa am si eu buletin de veriifcare metrologica/date si caracteristici?Sigiliu nr...etc plus un proces verbal de montaj ?
Multumesc anticipat pentru raspuns!
Daca portiunea de conducta pe care s-au montat robinetii si contorul este in proprietatea (vedeti ce scrie in contract) firmei respective, atunci nu era necesar un contract nou si firma isi asuma toate cheltuielile legate de montaj, intretinere, etc., dvs. revenindu-va doar consumul de apa rece. Daca este in proprietatea dvs. trebuia modificat contractul dupa montarea armaturilor si contorului, caz in care inlocuirea armaturii sparte (probabil a inghetat in conditiile in care nu a fost consum de apa rece) era pe cheltuiala dvs. In factura de apa ar fi intrat in acest caz si valoare ventilului plus demontare - remontare.
Buna ziua,nu este contract nou,este din 2008.Nu este update contractul,atunci contorul si robinetii ii aveam in curte,dupa lucrari stradale au schimbat stradal.
La data de 9 dec 2016 cind au descoperit neetanseitatea nu era frig/ger sa inghete,iar capacul de o asa zisa fonta la caminul unde este amplasat contor si robineti este pus de ei-nu se poate a fi scos usor /este pozitionat contra furtului,operatorul l-a montat dupa dimensiunea tubului.
Cum a fost aceasta scapare /crapatura de a dus la 165 metri cubi apa?si apoi daca a curs aici in camin insemna sa fii inundat caci acel camin nu are mai mult de 1 mtr inaltime pe 50/60 cm diametru...ar fi trebuit sa curga pe trotuar/strada ...consider ca si ceva zgomot specific ?
Nu ar fi trebuit sa fiu anuntat verbal/comunicarea non verbala este mijloc atunci cind ai si pe cineva cu tine,nu?s-a folosit o hirtie ...au inchis apa...daca sistemul de protectieal centralei nu functiona si se producea ...Doamne feri de asa ceva!Raspundere a cuiva din cei ce au fost ?
Au incarcat factura bine...da a ma lupta in justitie cu ei este o varianta dar asa cum ati spus este cu dus si intors!
Ar trebui sa lamuriti situatia contractuala macar, acum, dupa ce ati primit factura respectiva pentru ca pe viitor sa nu mai aveti surprize. Un motiv ar putea fi scoaterea caminului in afara proprietatii dvs., dupa sistematizarea strazii.