ce drept s-a incalcat , al magzinului sau al consumatorului?
intr-unul din supermaket-uri , la intare exista un dulapior pentru bagaje deasupra scrie" nu ne asumam raspunderea pentru lipsuri "
unul din clienti are o sacosa proprie , un tip de sacosa speciala pentru carat cumparaturi - pe roti , intra cu ea in magazin , pentru ca dupa ce va plati sa-si depozite cumparaturile in ea
la un moment dat vine un domn "cu muschi "( si minte ... ) care ii cere sa duca sacosa la dulap , clinetul refuza , argumentandu-i ca acolo isi va depune cumparaturile , ca are bani in ea si ca nu are rost ca dupa ce va achita sa faca ocolul magazinului ca sa-si ia sacosa si sa-si puna cumparaturile ,
gardianul insista , clinetul refuza , gardianul zice ca "trebuia sa citesti regulamentul magazinului de pe usa " ( !!!! inainte de a intra intr-un magazin nu stiu ce clinet sta cu copilul de 2 ani de mana sa citeasca regulamentul....!!!!!) si agreseaza clientul tragandu-l de mana si fortandu-ul sa iasa ( atentie femeie cu copil de mana )
a cerut sa vb cu directorul de magazin , nu a fost gasit ....
ce trebuie sa faca clientul in aceasta situatie ?
Plangere penal impotriva domnului musculos pentru loviri si alte violente, plangere la protectia consumatorului, plangere scrisa adresata directorului firmei de security si a directorului supermarket-ului si, bineinteles, o intrevedere cu un jurnalist de la un ziar local.
Agentul de paza nu are voie sub nici o forma sa agreseze un client. Totodata agentul de paza a facut si un abuz in serviciu. Nu cred ca pe fisa postului si a obiectivului pazit se specifica undeva agresarea unui client.
Ciudat ca hypermarketul nu isi asuma nici o responsabilitate fata de dulapul de bagaje, atata timp cat in hypermarket este angajata si o firma de paza si protectie si acest dulap se afla pe proprietatea magazinului.