Buna ziua ! As dori o lamurire asupra urmatorului aspect : In cadrul unei asociatii de proprietari se efectueaza o reparatie la nivel de scara sau tronson cu un meserias Ce documente sau forme legale trebuiesc intocmite pentru plata reparatiei si cum o scad din registrul de casa pe ce baza ? Asoc de prop. nu are instalator sau electrician angajat, de cate ori sunt probleme apelam la particulari .
Buna ziua,
Ca asociatie de proprietari este recomandat sa aveti contract incheiat cu firme specializate in domeniu. In momntul in care apelati la asa-zisii particulari va loviti de problema facturilor. Nu prea exista astfel d epersoane care sa fie de acord sa incheie cu dvs un contract de prestari servicii, in care sa ofere si garantie pentru lucrare, si in baza acestui contrat sa va emita factura. Din acest motiv apar probleme, in primul rand contabile - nu aveti cum sa scoateti legal din contabilitate niste bani si sa platiti pe cineva fara forme legale. Apoi intervin probleme de executie. de fiecare data de cate ori se strica ceva din lucrare nu aveti pe cine sa trageti la raspundere.
Asa ca va sfatuiesc sa contactati firme specializate cu care sa incheiat contracte de prestari servicii.
Multumesc de raspuns si totusi cum se procedeaza in cazul unor reparatii efectuate fara factura ? Se face vreun referat aprobat de comitet si cu dispozitie de plata ? Sau exista o alta modalitate /
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.