avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 563 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Trecerea de pe un post de contabil cu studii medii... ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Trecerea de pe un post de contabil cu studii medii... pe unul de economist cu studii superioare

Buna ziua ,as dori sa stiu care sunt pasii de transformare a unui post.intr-o institutie publica..din contabil cu studii medii..in unul de economist cu studii superioare...daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna mai exact..
Va multumesc.!
Cel mai recent răspuns: marinchen , utilizator 16:13, 18 Ianuarie 2017
HG 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice

art.41
(1) Prin promovare se asigură evoluţia în carieră a personalului contractual, prin trecerea într-un grad superior sau treaptă profesională superioară, într-o funcţie de conducere sau într-o funcţie pentru care este prevăzut un nivel de studii superior.

(2) Promovarea personalului contractual din sectorul bugetar în grade sau trepte profesionale se face, de regulă, pe un post vacant, iar, în situaţia în care nu există un asemenea post, se face prin transformarea postului din statul de funcţii în care acesta este încadrat într-unul de nivel imediat superior.

(3) Promovarea într-o funcţie de conducere se face pe un post vacant cu respectarea prevederilor art. 1-40 referitoare la ocuparea unui post vacant prin concurs sau examen.

(4) Promovarea într-o funcţie pentru care este prevăzut un nivel de studii superior se face prin transformarea postului din statul de funcţii în care aceasta este încadrat într-un post prevăzut cu studii superioare de scurtă sau de lungă durată, al cărui grad profesional este imediat superior celui de debutant, cu menţinerea gradaţiei avute la data promovării, ca urmare a obţinerii unei diplome de nivel superior şi a promovării examenului organizat în acest sens, cu respectarea prevederilor art. 41^1, 44 şi 45.

(5) Propunerea de promovare într-o funcţie cu un nivel de studii superior, ca urmare a absolvirii de către salariat a unor forme de învăţământ superior în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau considerată de autoritatea ori instituţia publică ca fiind utilă pentru desfăşurarea activităţii, justificată de necesitatea modificării fişei de post, se face de către şeful ierarhic superior la cererea salariatului, însoţită de copia legalizată a diplomei de licenţă, respectiv a diplomei de absolvire sau, după caz, de adeverinţa care să ateste absolvirea studiilor, eliberate de o instituţie de învăţământ superior acreditată, şi este aprobată de către conducătorul autorităţii ori instituţiei publice.

(6) Promovarea într-o funcţie pentru care este prevăzut un nivel de studii superior se face numai în măsura în care conducătorul autorităţii sau instituţiei publice decide ca atribuţiile din fişa postului să fie modificate în mod corespunzător.

(7) Promovarea personalului contractual din sectorul bugetar în grade sau trepte profesionale se face prin examen, în baza unui referat de evaluare întocmit de şeful ierarhic şi aprobat de conducătorul autorităţii sau instituţiei publice.

(8) Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale se poate organiza trimestrial, semestrial sau anual, în funcţie de decizia conducătorului autorităţii ori instituţiei publice.

(9) Referatul de evaluare întocmit de şeful ierarhic cuprinde următoarele elemente:
a) descrierea activităţii desfăşurate de candidat;
b) nivelul de însuşire a legislaţiei specifice activităţii desfăşurate;
c) aptitudinile pe care le-a dovedit candidatul în modul de îndeplinire a atribuţiilor;
d) conduita candidatului în timpul serviciului;
e) propunerea de promovare;
f) bibliografia şi, după caz, tematica examenului de promovare;
g) propuneri privind componenţa comisiei de examinare şi cea de soluţionare a contestaţiilor.

(10) Referatul de evaluare se depune până în ultima zi lucrătoare a fiecărui trimestru la compartimentul resurse umane sau la persoana desemnată în acest sens.

Actul normativ il gasiti aici :
[ link extern ]
Va multumesc,ptr ajutor si ca mi-ati raspuna asa de prompt!
Va doresc o dupa amiaza linistita

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Promovarea in functie conform studiilor absolvite florencesoleil florencesoleil Sunt secretar de scoala cu studii superioare de scurta durata, gradul I, vechime in munca de 22 ani. Acum am absolvit facultatea de drept (4 ani) si as dori ... (vezi toată discuția)
Promovare personal contractual sabina84 sabina84 Am o nelamurire referitor la promovare personal contractual, si anume; Sunt bibliotecar la o comuna si am solicitat promovarea in grad profesional , de la ... (vezi toată discuția)
Transformare post contractual din cadrul unei primarii din referent cu studii medii in referent cu studii superioare cata32 cata32 Transformare unui post contractual din cadrul unei primarii din referent cu studii medii in referent cu studii superioare, ca urmare a absolvirii studiilor ... (vezi toată discuția)