La inceputul lunii facusem o sesizare la ANPC din cauza unei probleme dintr-un hipermarket.
Desi s-a confirmat problema inca de la vizita inspectorului in magazin mi s-a parut suspect ca le-au spus numele meu cu mine-n telefon dar cand a venit vorba sa-mi dea persoana de contact pe care s-o contactez mi s-a spus "seful de tura". Desi am insistat nu am obtinut mai mult.
Timpul a trecut, nu m-am mai dus sa-mi recuperez banii (fiind o suma mica) dar facusem reclamatia pentru ca era o chestiune de principiu (sa imi dea diferenta de bani nu sa-mi ceara produsele inapoi si sa imi dea toti banii).
Zilele astea am primit instintarea de la ANPC privind rezolvarea si amenda. Nu mare mirarea mai tarziu m-am trezit cu un telefon directoarea adjuncta a hipermarketului si ma invita sa trec sa-mi ia bani, sa povestim sa bla bla. I-am specificat ca nu pentru bani ci de principiu am facut aceea sesizare a.i. situatii de genul sa nu se repete. In fine, a insistat dar i-am urat o zi buna.
Vin spre d-voastra si va intreb: e normal ca ANPCul sa le dea numele si numarul meu de telefon?
Avand in vedere ca plangerea adresata anpc nu intra sub incidenta dispozitiilor cu caracter special,inspectorul autoritatii cu scopul solutionarii directe,a predarii sumei diferenta, a inteles sa comunice datele dv de contact
Este temeinic si legal pentru verificarea plangerii sa se discute cu partea reclamata pe fapte concrete si in baza datelor consemnate in documentul adresat de dv catre anpc