avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie mame studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie mame studente

buna ma numesc ana sunt studenta in anul 2 la facultate particulara la zi adica acum urmeaza sa incep la 1 oct.nu am lucrat niciodata am 19 ani.am o intrebare:eu urmeaza sa nasc pana la sfarsitul lunii sept(mai am un pic:O)vreau sa va intreb daca beneficiez de indemnizatie pt mame studente?si ce acte imi trebuie,si care e diferenta dintre alocatie de nou nascut si alocatie de stat?nu e tot aceeasi?sau alocatia de nou nascut se da numai odata la fel ca trusoul?:(.si actele pt trusou cand se depun dupa sau inainte sa nasti?)stiu ca sunt cam multe intrebari dar nu ma pricep.va multumesc.o zi buna
Cel mai recent răspuns: andrea.p , utilizator 11:38, 7 Octombrie 2010
STABILIREA DREPTULUI
- Dreptul la alocatie de stat pentru copii este stabilit prin decizie a directorului executiv al Directiei de munca, solidaritate sociala si familie
- In conditiile in care copilul este cuprins intr-o forma de invatamant, cererea se aproba de catre conducatorul unitatii scolare,
- In conditiile in care copilul este incadrat intr-un grad de handicap, cererea se aproba de catre conducatorul Serviciului public de Asistenta Sociala din cadrul consiliilor locale comunale, orasenesti, municipale sau ale municipiului Bucuresti.

Documente Necesare
a) Cererea care se face in numele copilului de catre unul dintre parinti, de catre curatorul sau de catre persoana careia i-a fost dat in plasament familial copilul, se depune astfel:
- la consiliile locale comunale, orasenesti, municipale sau ale sectoarelor municipiului Bucuresti, in raza carora isi au domiciliul sau resedinta reprezentantii legali,
- la unitatile scolare unde sunt inscrisi copiii si urmeaza o forma de invatamant recunoscuta de lege,