avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1096 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil studenti
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil studenti

Buna ziua! As avea cateva intrebari legate de acordarea acestei indemnizatii. Sunt studenta in primul an si voi naste in decembrie. Banuiesc ca voi beneficia de aceasta indemnizatie, dar voi beneficia doar daca imi voi lua concediu maternal sau voi putea participa in continuare la cursuri primind si aceasta indemnizatie? Anul trecut am lucrat doua luni si mi s-a intocmit carte de munca. Ma impiedica aceasta carte de munca sa beneficiez de indemnizatie? Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:37, 6 Aprilie 2010
- Art. 1 alin. 2 al OUG 148/2005- privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului (cu modificarile ulterioare), prevede" (2) În calculul celor 12 luni prevăzute la alin. (1) se includ şi perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
d) au realizat perioade asimilate stagiului de cotizare în sistemul public de pensii în condiţiile prevăzute la art. 38 alin. (1) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare; ( cum este cazul tau)
Sa fiti sanatosi si tu si bebe!
Ultima modificare: Marți, 6 Aprilie 2010
elyababau, utilizator
Cred ca mai degraba este aplicabil art.1 alin.2 lit.m din OUG nr.148/2005, si anume :
Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele care urmează cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar şi universitar, organizat potrivit legii, frecventate fără întrerupere. Sunt exceptate de la această obligaţie persoanele care au întrerupt cursurile din motive medicale.