avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1031 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Achiziţii şi livrări ... Plata factura pe persoana fizica cu cardul societatii
Discuție deschisă în Achiziţii şi livrări intracomunitare

Plata factura pe persoana fizica cu cardul societatii

Buna ziua, ma confrunt cu urmatoarea situatie:
Am dorit sa cumpar un produs din Cehia, de la un en-gros specific. Datorita unei comunicari deficitare, ei nestiind engleza aproape deloc, am ajuns sa platesc la casa cu cardul firmei. Cand mi s-a eliberat factura am observat ca a fost facuta pe persoana fizica.
Stiu ca este o greseala de incepator din partea mea (si chiar sunt incepator), dar intrebarea este cum pot sa procedez pentru a introduce acea factura in contabilitate/sa ies din acest impas?
Mentionez ca suma de achizitie este de aproximativ 100 EUR
Multumesc!
Ultima modificare: Marți, 7 Februarie 2017
andyyblue, utilizator
Cel mai recent răspuns: andyyblue , utilizator 09:05, 7 Februarie 2017
Buna ziua,

Nu prea aveti ce face cu factura de persoana fizica in contabilitatea societatii. Doar daca le puteti solicita celor din Cehia sa va emita o alta factura pe persoana juridica (ceea ce ma indoiesc ca vor intelege).
Multumesc pentru raspuns!
Dar am facut greseala sa platesc cu cardul firmei. Ce fac cu acea tranzactie?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Factura si casa de marcat fiscala letitias letitias Am o firma en gross.As dori sa stiu daca in acelasi spatiu cu marfa am voie sa lucrez cu facturi si cu casa fiscala pentru vanzari en gross si en ... (vezi toată discuția)
Gestiune separata invatacel invatacel Buna ziua, Am si eu o intrebare : am un magazin care practica comert cu amanuntul, de la el cumpara si persoane fizice dar si juridice, facturile emise ... (vezi toată discuția)