avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Neplata impozit locuinta
Discuție deschisă în Executare silită

Neplata impozit locuinta

Buna ziua .De mai multi ani am fost plecata din locuinta personala .Am apelat la agentii si ma asteptam sa se vanda .Din pacate nu m-a contactat nimeni si nu am mai avut posibilitati sa lucrez ca m-am imbolnavit .La 48 de ani am deficienta de auz .Nu am beneficiat de servicii medicale pentru ca n-am contribuit din lipsa veniturilor .Nici acum nu lucrez .Doar fiica mea ma ajuta .Dar foarte putin .Intrebarea este ; In momentul de fata este adevarat ca in 2017 Directia de Impozite si Taxe poate sa ma scoata din locuinta si-mi pune apartamentul la vanzare ? Ma anunta ? Cum procedeaza ? Pune sigiliul pe usa si nu am voie sa-mi iau lucrurile ? Asa mi-a spus cineva si nu mai am liniste .Pentru ca acum stau in locuinta mea dar nu aud .Nu stiu cand vine postasul mereu iau plicurile cu intarziere de la posta .
Cel mai recent răspuns: petre32 , utilizator 09:57, 12 Februarie 2017
Ce suma datorați?
Aveți pensie?
1900 lei Nu am nici un fel de pensie
Nu va poate executa pe casa.

Stați liniștită.
Va multumesc ! Nimanui sa nu-i faca legea un asa mare dezastru .Cu siguranta toti trecem prin necazuri . Dar le rezolvam mai devreme sau mai tarziu .Multumesc mult !
Daca fiica dvs.lucreaza pe baza unui contract individual de munca, sfatul meu e sa va ia ca si coasigurat la sanatate

Alte discuții în legătură

Inchiriere apartament in baza clauzei de habitatie viagera. teachlib48 teachlib48 In anul 2002 am cumparat pentru fiica mea un apartament si in contractul de vanzare cumparare am pus clauza de habitatie viagera. Intre timp, fiica mea s-a ... (vezi toată discuția)