avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 291 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Franciza asigurare
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Franciza asigurare

Buna ziua numele meu este daniel.m si am o nelamurire eu lucrez ca sofer pe autocamion si zilele trecute sa intamplat sa fiu in anglia si sa mi se taie prelata semiremorcii si sa mi se fure jumatate din marfa. Dimineata cand m-am trezit vazand ca am fost furat am chemat politia si am primit de la ei un proces verbal de constatare, ajungand la firma cu respectivul proces verbal conducerea firmei mi-a spus ca o sa trimita dosarul la cei de la asigurari, iar dupa cateva zile a venit si raspunsul precum cei de la asigurari despagubesc furtul mai putin contravaloarea francizei asigurarii care este de 1000 de euro si care ar trebui sa o platesc eu. Precizez ca eu ca sofer mi-am luat toate masurile de siguranta posibile asta insemnand antifurturi pe usile semiremorcii, lacat, chiar si bon de parcare fiind parcat intr-o parcare securizata. Mie nu mi se pare normal sa o platesc din moment ce indatorirea mea este sa imi iau toate masurile de precautie fapt care s-a si intamplat si in conditiile in care la angajare nu am semnat nici un act care sa faca referire la cele intamplate sau la metodele de deapagubire a marfii. As vrea sa stiu daca as merge in instanta as avea castig de cauza sau trebuie sa platesc cei 1000 de euro. Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Olga Tanasa , Consultant asigurari 12:42, 16 Februarie 2017
Sunt cateva aspecte de luat in calcul, depinde care sunt clauzele din contractul dv de munca incheiat cu angajatorul.Pe polita dv CMr este specificat ca exista acea fransiza la furt de 1.000 eur, ar fi trebuit sa discutati cu angajatorul acest aspect si sa cumpere asigurari fara fransiza( este drept, sunt putin mai scumpe)