Am depus cererea de inregistrare in scopuri de TVA. Am primit o scrisoare de la ANAF ca sunt invitat la o audiere si sa prezint urmatoarele documente:
1. Contract cu firma de contabilitate
2. Numele persoanei care detine certificatul digital. etc.
3. Registrul salariatilor
4. Contracte incheiarte cu colaboratori + facturi
5. Orice alt document care consider relevant.
1, 2, 4, 5 este OK.
3 - Nu exista. Firma nu are angajati, deoarece activitatea imi pot desfasura singur.
Intrebarile mele sunt:
A.) Imi pot respinge cererea de inregistrare in scopuri de TVA din cauza ca firma nu are niciun angajat? Si faptul ca nu ma pot prezenta cu registrul salariatilor (punctul 3), deoarece acesta nu exista.
B.) Este o problema faptul ca in anul 2016 am doar 4 facturi, toti catre firme din afara Romaniei? (i.e. sa-mi respinga cererea deoarece nu am avut activitate mare/nu am lucrat cu firme interne?)
C.) Cu ce altceva sa ma duc la audienta (punctul 5.) si la ce sa ma astept? Cum sa ma pregatesc? Cam ce intrebari imi vor pune cei de la ANAF la audienta?
Formular 088
ilmir1
bun ziua
Anul trecut am schimbat administratorul firmei adica nu mai este sotia sunt eu.
Astazi am primit de la ANAF o notificare ca trebuie sa depun ... (vezi toată discuția)