o persoana care a lucrat la societatea noastra a facut reclamatie la ITM ca nu ii dam carnetul de munca. ideea este ca acea persoana , care locuieste la Satu Mare, nu a venit sa ridice nota de lichidare si nici nu a venit sa ridice carnetul de munca. Sunt obligata de lege ca, desi nu si-a facut nota de lichidare, sa ii trimit acasa carnetul de munca? Eu cum pot dovedi, in cazul in care primeste carnetul TRIMIS CU POSTA, ca l-a si primit?MULTUMESC
Nu.
Dar ii puteti trimite o scrisoare cu confirmare de primire in care il invitati sa-si faca nota de lichidare si sa-si ridice carnetul de munca.
Am avut un control de la ITM si cei de acolo mi-au spus ca angajatorul are obligatia sa anunte angajatul in scris ca trebuie sa vina la societate sa-si ridice carnetul de munca.
Trimiteti orice document prin posta cu confirmare de primire, pentru a evita lipsa dovezii ca ati depus-o spre luare la cunostinta.
Nota de lichidare nu este obligatorie a se face dar are caracterul sau probatoriu cum ca nu areniciun debit la angajator si va v-a folosi mai tarziu cand, eventual vor dori sa solicite unele sume de bani
Conform art.66 alin.5) Codul muncii, la încetarea contractului individual de muncă, carnetul de muncă se restituie salariatului în ziua eliberării din serviciu.
Carte de munca
huminiuc
Buna ziua,
În anul 2006,luna august,mi-am dat demisia dintr-o societate comercială ;contractul individual de muncă încheiat cu această societate ... (vezi toată discuția)