- acte de identitate părţi (vânzător și cumpărător);
- acte de proprietate asupra apartamentului ce face obiectul tranzacţiei (după caz: contract vânzare-cumpărare, contract de donaţie, proces-verbal de predare-primire, sentinţă/decizie civilă definitivă şi irevocabilă, titlu de proprietate, certificat de moştenitor3 etc.);
- certificat fiscal pe numele proprietarului, eliberat de Administraţia Financiară competentă, din care să rezulte că proprietarul este la zi cu plăţile către Stat. Administraţia Financiară competentă este cea la care se plăteşte impozitul anual pentru imobilul respectiv;
- documentaţia cadastrală a apartamentului (fişa şi planul de amplasament, respectiv planul releveu), întocmită de un expert cadastral autorizat;
- extrasul de carte funciară care se obţine prin intermediul biroului notarial şi este valabil 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii;
- certificatul de performanță energetică, eliberat de un auditor energetic atestat;
- adeverinţa eliberată de asociaţia de proprietari sau locatari care sa arate situația datoriilor față de asociațe faţă de aceasta (întreţinere, cheltuieli, reparaţii, cheltuieli comune etc.);
ultima factură și chitanță privind plata la zi a utilităţilor aferente imobilului.