Mi-a fost anulat codul de TVA, pe motivul ca nu au fost depuse deconturi de TVA pe perioada de 6 luni. Contabila-expert care trebuia sa faca acest lucru a zis ca a depus, dar nu a verificat recipisa, unde apareau erori la depunere din spusele ei, si astfel nu s-au inregistrat deconturile de tva. Problema este ca in perioada Noiembrie 2016- pana in prezent am colectat suma de tva de aprox. 120000 lei din incasari, fara sa am dreptul de a deduce tva cheltuit. Mentionez ca la sediul social al firmei nu am primit nici o notificare din partea ANAF legat de neinregistrarea deconturilor de TVA, dar nici notificare pentru anularea din oficiu al codului de tva. Deci pana in aceasta luna (februarie 2017) am facturat cu tva si nu am stiut de aceasta situatie. Acesti bani nu ii voi putea plati, ma voi afla in imposibilitate de plata, si nici nu mi se pare corect pentru greseala acestei contabile sa platesc 120 000 lei. Ce pot face in aceasta privinta? Ba mai mult, pentru a putea redeveni platitor de tva, de abia acum urmeaza sa facem demersurile la ANAF, insa unul din documentele necesare (CIF-ul cu codul tva) este pierdut, de fapt nu a fost niciodata ridicat de la ANAF, pentru ca acestia nu l-au gasit in institutia lor cand am fost sa il ridic si le aparea ca fiind deja ridicat (total neadevarat)