O soc.platitoare de tva si-a mutat sediul social intr-un alt sector-iunie 2012.
Administratorul nu a fost sa-si anuleze si ridice noul certificat de inregistrare in scopuri de tva.
Toate deconturile de taxa au fost depuse electronic si am confirmare de depunere fara erori.
Acum Anaf de la noul sediu trimite notificare de anulare din oficiu a inregsitrarii in scopuri de tva incapand cu 13.02.2013 motivand lipsa depunere pe parcursul semestrului calendaristic a deconturilor de tva.
Pt.lipsa ridicarii certificatului de tva puteau anula din oficiu?
Pai da, doamna Simona, pentru ca organul fiscal de la adresa noua considera ca nu si-a indeplinit obligatiile declarative. Mai mult de atat, dupa modificarea adresei sediului social contribuabilul trebuie sa ceara mutarea dosarului fiscal prin depunerea declaratiei 050. A se vedea Ordinul M.E.F. nr. 419 din 2007, publicat în Monitorul Oficial nr. 473 din 13.07.2007 pentru aprobarea procedurii de schimbare a sediului social.
S-au facut toate aceste demersuri.Mai mult decat atat in dosarul fiscal electronic la data de 23.01.2013 figura organ competent Anaf de la noul sediu-pe 25.01.2013 am depus D 300,am confirmare fara erori.
Plata tva-ului s-a facut la noul sediu.
Sper sa fie doar eroare si sa pot corecta pe eroare materiala.
Ma gandesc ca atat timp cat in Ordinul Anaf 700/2012 au si procedura indreptaril erorilor au stiut ei ca se pot produce si erori.
In cazul acesta nu se justifica notificarea de anulare. Contribuabilul sa intocmeasca adresa de raspuns la notificare si sa arate ca si-a indeplinit obligatiile inclusiv cele de schimbare a sediului social, la adresa sa ataseze copie dupa documentele depuse.
Declaratia 300
previas
Daca in declaratia 300 la IANUARIE 2009 la randul 23 s-a omis introducerea manuala a sumei tva este corect ca in decontul din mai sa trec respectiva suma la ... (vezi toată discuția)